Veselý večírek™

  • Autor: Mandragora
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: různí studenti a profesoři v Bradavicích
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jestli toužíte si přečíst příběh o velké a romantické lásce, tak v případě této povídky máte smůlu.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“*”
Fleur Tera:
“príjemná oddychovka”
jesssnape:
“...”
kami:
“...”
Zástupkyňa:
“A možno i viac, ako len 3. Som natešená. :D A úplne súhlasím s Dracom. (Potty je proste blb...)”
Adelaine:
“Naprosto mimo, ale to byl účel, že? :D”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Začátek je dobrý, ale ke konci je to naprostá slátanina.”
belldandy:
“Vtipné je to hodně, jenže (narozdíl od Nexer) nemám slabost pro humorný slash :) Ale ten průměr - to je ode mě trochu nespravedlivé. Nicméně jiné věci od Mandragory mám raději.”
Sectumsempra:
“opravdu pekne :D:D”
Nexer:
“Skvělá věc! Ach jo. Mám slabost pro humorný slash.”
Victoria:
“:D”
SaraPolanska:
“Dle spodních komentů jsem čekala trochu víc, ale pár vět mě dostalo. :-) Chci dva sudy toho lektvaru a na pár minut si půjčit Severuse :-D”
Emily:
“Jako dobrý, ale zas tak odvázaná z toho nejsem.”
Kate Mathews:
“...”
Mysty15:
“-”
Nade:
“Brumbál opět v roli naprosto bezophledného manipulátora .... tektokrát opravdu komické. Ta trojice na závěr mě dostala pod stůl a taky způsob jakým Snape splnil neporušitelný slib, který dal Narcisse. :-)”
Akkarra:
“Chvílema jsem myslela, že to nevydýchám. :) Ten Brumbál je ale pervert.....”
Istar Halabába:
“výborný a veselý nápad :)”
ZJTrane:
“Skvelé, „Potter, Malfoy zase v sobě? Ješte ne“ to som sa už váľala po podlahe.”
Memorin:
“Ano, povídka veselá byla. :)”
sigam:
“Jedna z těch originálních genialit, kterých není nikdy dost :).”
bedrníka:
“Rozverná povídka o Brumbálovu geniálním nápadu s kouzelným lektvarem.”