Přívětivá je tma

  • Autor: Kasp
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter, Severus Snape, Voldemort, Narcissa Malfoyová, OC
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco Malfoy má pravděpodobně poslední možnost něco změnit. Ve zničeném a zlomeném světě představuje Potter jedinou naději. Pro jeho záchranu je nutné obětovat všechno.
  • Klíčová slova: Drarry, angst

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Já tak nějak nevím - a to se mi nestává často. Líbil se mi námět. Líbily se mi postavy. Byť jsou Harry i Draco pojati trochu netradičně, sedí mi do kánonu, do povídky i do vkusu. Ale něco mi vadí a trochu se bojím, že je to zbytečně prudké ohánění se slovem "láska". Asi jsem moc stará, abych byla ochotná za lásku považovat cit, který někdo vykřeše z ničeho během pár dní. Nejspíš bych ocenila trochu víc času, který spolu ti dva straví, nebo větší přesah. Ve finále mě vlastně docela mrzí, že dávám povídce jenom trojku.”
larkinh:
“Zvláštní po ídka, ale v tom pozitivním smyslu slova”
MoonyStars:
“Úchvatný štýl písania, dychberúca atmosféra v každom slove. Príjemné vykreslenie temného sveta a len sotva viditeľnej lásky medzi hlavnými aktérmi, lásky, ktorá akoby tam nebola, postupne rastie až vyrastie v ohromný cit a potrebu chrániť toho druhého, hoci aj vlastným životom. Avšak záver bol ten, ktorý ma uspokojil najväčšmi.”
Daredevil:
“x”
LiviaCullen:
“....”
Popelka:
“Líbí se mi styl a atmosféra. A ten Malfoy...”