kintsugi

  • Autor: northerntrash
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bard/Thranduil
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: “This is where I make the dolls,” the King says, in the end, his voice close to a whisper. “And where I unmake them, when they are damaged. We are wire and porcelain and untearable silk, and we do not age – but yet, sometimes, we can be damaged. Irreparably.”
  • Klíčová slova: Hobit AU, zima, víly, Barduil, pohádka pro dospělé

Hodnocení čtenářů:

hannibal:
“-”
Heredhether:
“Štědrovečerní pohádka podle mého gusta! K mým nejoblíbenějším počinům téhle autorky patří pohádka pro dospělé Between the Pines a tohle mi ji hodně připomínalo, ale zároveň to bylo úplně nové: další úžasný příběh s podmanivou atmosférou a našlapaný krásnými obrazy. Bard a Thranduil jsou tu přesně takoví, jací by podle mě měli být. Nikdy nepřestanu obdivovat, jak northerntrash dovede bez obšírných popisů prakticky z ničeho vygenerovat pocity a emoce, které se mnou pak zůstávají i dlouho po přečtení povídek. Krásně to vidíte třeba na poslední scéně kintsugi: čtenář prostě ví, jak intimní scéně přihlíží, a přitom nám nebyl odhalen milimetr nahé kůže, nikdo nešeptá sladké nesmysly. O úchvatných popisech mrazivého šalebného a zakletého světa víl, kam Bard zabloudí, ani nemluvě.”