Dobrá koupě

  • Autor: Minx
  • Překladatel: Mája
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Nebelvírští uspořádali dražbu otroků. Zkuste hádat, kdo si koupí Harryho?
  • Klíčová slova: humor, sex

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Už jen samotný začátek je pro mě těžko alespoň vzdáleně uvěřitelný. Harry Potter, který se na pokraji války s Voldemortem chystá se spolužáky na výlet do Edinburgu a nechá se kvůli němu vydražit jako otrok v situci, kdy ho může získat kdkoliv ze zmijozelských spolužáků? Ehm. Jelikož bylo pozdě v noci, zbytek povídky jsem ze zvědavosti jen prolétla a obávám se, že už se k ní nevrátím, abych ji přečetla poctivě celou. Během otrockého týdne se vlastně neodehraje nic zásadního, Snape není ani trochu Snape a Harry se do něho zamiluje jako blesk z čistého nebe. Celý rozhovor o Harryho předchozích sexuálních zkušenost mi přišel jaksi groteskní, ale to bude kvůli tomu totálně OOC Snapeovi. Co musím ocenit a zdá se mi snad jako jediné reálné, jsou Harryho pohnutky, proč nechce na nic čekat a neváhá do "vztahu" se Snapem skočit rovnou naplno. A pak teda na začátku Harryho touha zabít polovinu svých spolužáků, zejména Seamuse, to bylo celkem vtipné. Za mě bohužel.”
FemmeFragile:
“Líbí se mi, že nejde o AU povídku a otroctví je v ní konstituováno spíš v přeneseném slova smyslu. Jen je to celé trochu uspěchané a "prostorově úsporné", skoro až zkratkovité - člověk se kolikrát ztrácí v tom, kdo co říkal a proč, jako kdyby v textu chyběly celé odstavce textu. Vývoj je podivně rychlý a Snape podivně milý. S Harrym celý otrocký týden promarní tím, že vůbec nic otrockého nedělají, a pak po sobě najednou skočí - navíc z Harryho iniciativy, po jediném rozhovoru s Hermionou. A Harry už rovnou plánuje společnou budoucnost na desetiletí, pokud je v příštích pěti minutách neoddělá Voldemort... Budiž jim to domácí štěstí přáno, ale tahle OOC povídka asi není nic pro mě.”
shadow:
“Já už si ji pamatuju snad i nazpaměť :D”
KalamityJane:
“Ale to bylo roztomilé. :D”
Anonymka SS:
“Moc se mi líbí, ráda se k povídce vracím ;-)”
jesssnape:
“=)))”
Potkanice:
“Jedna z mých nej”
Benny:
“Casiopea to řekla za mně.”
Casiopea:
“Nemám ani maličko chuť hledat na tom nějaké chyby. Čteno opakovaně. :)”
Adelaine:
“Nevím, jestli jsem se už nepřesytila, ale mně tohle nijak nepřijde moc zajímavý. 2-3”
Mrmla:
“..”
Fleur Tera:
“vydarené”
mariaa:
“Pěkné :)...”
belldandy:
“První otrocká povídka, kde nemám žádné zásadní problémy s věrohodností zápletky. To byl ode mě zřejmě vtip. :) Prostě tahle povídka je hodně dobrá. PS: Pro mě byl naopak Potter proklínající spolužáky těžko zkousnutelný, ale vše ostatní bylo skvělé.”
patolozka:
“Zajímavá povídka, nasmála jsem se...”
Nade:
“Užila jsem si nejen dražbu...”
Velká_koule_chaosu:
“4* - hezká, čtivá”
Sectumsempra:
“jedna z mych nejoblibenejsich, perfektni”
sirina:
“...”
assez:
“Ano.”
Akkarra:
“Skvěle jsem se bavila. A nejlepší je ta Potterova kletba, kterou použil na své spolužáky. Taky bych jí někdy potřebovala umět. :)”
zmije:
“Taková milá oddychovka”
Lilithka:
“Dražba otroků se zvrhne, nebelvírského hrdinu koupí ošklivý profesor lektvarů. Co po něm asi tak může chtít? Příběh mě bavil, dokonce jsem se i zasmála.”