Proč jsi jenom, proč jsi jen

  • Autor: Kasp
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy, Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Povídka psaná pro Drarry Challenge 2016. Zadání: Uprchlí Smrtijedi unesli Luciuse Malfoye, aby se mu pomstili, že nebojoval v konečné bitvě o Bradavice. Draco vyhledá Harryho a požádá ho o pomoc.
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
Lucie:
“...”
Extasy:
“Já bych to ještě upřesnila. Nikdy se nezavděčíš všem a zde na FF deníku některým čtenářům dokonce ničím :D Mně se povídka líbila. Bylo to netradiční, svěží a rozhodně nenudila - jedním dechem, jak se říká. Brala bych pokračování, ale to asi nebudu jediná :)”
Akkarra:
“Tohle bylo docela zvláštní. Nejsem si úplně jistá, jestli jsem tu povídku správně pochopila, ale líbila se mi. :) Jedno ale musím dodat: Dát hodnocení 1 za něco, co mě nebavilo - na tom nic nedospělého nevidím. Mr. Robot tvoje povídka ničím nezaujala a nezískala si její pozornost ani sympatie. Obsahem, zpracováním, detaily, slohem, pojetím postav, prostě ničím. Co na tom chceš konstruktivnějšího?”
KalamityJane:
“Kasp, nikdy se nezavděčíš všem a čím dřív si na to zvykneš, tím víc nervů si ušetříš. ;-) Mně se povídka líbila, nechci se opakovat, ale moc mi sedí tvůj styl. Harry i Draco jsou trochu šílení, kdo by se jim ale po všech těch hrůzách, kterými si prošli, divil. Líbí se mi, jak jdeš do detailu, a přestože se povídka přesně drží zadaného tématu, je v ní něco navíc, něco k zamyšlení, něco k pobavení. Děkuji, já si čtení moc užila.”
Kasp.:
“Mr. Robot, moje povídka od tebe obdržela téměř odpadové hodnocení, jen protože tě nudila. To je podle mě celkem nedospělé. Příště prosím nějakou konstruktivní kritiku. :)”
Mr. Robot:
“Proste ma to nebavilo :/ Neviem čo ste sa všetci začali navážať, každému sa páči niečo iné. Mením hodnotenie, aby som ti nekazila percentuálne hodnotenie.”
Popelka:
“-”