Na rozlučce o den více

  • Autor: TruTru Kanashiko
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Sherlock čelí nelehkému úkolu, připravit pro Johna důstojnou rozlučku se svobodou. Zdá se ale, že ztrátu Johnovy svobody prožívá víc, než samotný John. Den, který nedopadne nijak zvlášť dobře, by Sherlock nejraději vymazal z paměti. Co kdyby ho ale místo toho musel prožít znovu a prožívat ho napořád? Co by si geniální detektiv počal s nechtěnou věčností?
  • Klíčová slova: johnlock

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“První část byla trochu zamotaná, než mi to došlo. Ale i přes délku to bylo hodně čtivé. Určitě zajímavé, ale zase mě to úplně neohromilo. Lepší průměr.”
Mrmla:
“Super.”
Heredhether:
“Tohle se dobře četlo, pěkně to odsejpalo. Docela bych i věřila tomu, že kdyby situace popsaná v povídce vážně nastala, napadlo by Sherlocka svést Johna - potom, co by vyzkoušel všechny věci, který mu běžně zakazuje Mycroft, zákony nebo morální kodex, a věci, co normálně nedělá, protože by se pak hnusil sám sobě... Ale co kecám, napadlo by ho to mnohem dřív. Bavilo mě to, jak chudák lezl po zdi z té Johnovy zatracené oddanosti Mary. Dialogy byly napsané skvěle. Milostná scéna byla realistická – moc neprospěla mé fobii z doktorů, ale když se pozornost přenesla na emoce, byla fajn. City a emoce v tomhle příběhu byly celkově na špagát, protože Sherlockovi zkrátka ujel vlak - on to ví, my to víme, většina z nás to asi zná a kdo ne, pustí si song Corner of Your Heart od Ingrid Michaelson. Závěrečné rozuzlení se mi moc líbilo – teď se na tu scénu ze Sign of Three z rána po rozlučce budu dívat docela jinak!”
Cora:
“Moc pěkná povídka. Trochu smutná, řekla bych. Tedy, smutná... jak se to vezme. Ono hlavně to nesympatické rozhodnutí (kdy Sherlock nakonec udělá to, co by udělat měl, na úkor toho, co by udělat chtěl) nutí člověka si hluboce a s nelibostí povzdychnout. Samý závěr tu tíhu správných rozhodnutí ale trochu rozfoukal, pravda :-). A hodně se mi líbilo, jak se autorka poprala s vypointováním té časové smyčky. Přece jen - každý, kdo viděl Na Hromnice o den více, čekal ten závěr o chlup jiný. Tahle upgradovaná verze je proto překvapivější a navíc krásně napasovaná na kánon, což je bonus nad bonusy.”
Akkarra:
“Co na to říct? Sherlock je sice geniální myslitel, ale zároveň taky neuvěřitelný tupec. :)”
belldandy:
“=”