Něco k napsání

  • Autor: Cybele
  • Překladatel: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry skládá OVCE a má poslední dva týdny než definitivně skončí škola. Snape si však nečekaně vyžádá jeho deník na lektvary, do něhož si Harry v domnění, že se neznámkuje, psal nejen o lektvarech. Povídka má pokračování s názvem "Brk a inkoust".
  • Klíčová slova: naděje, sex

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“OH. My. Kink. My, správným směrem posunutí úchylové, můžeme jen slintat. A vzdychat. :) Za mě šest z pěti.”
ygritte:
“...”
Lucie:
“...”
Cora:
“Whau, předehra, jak má být.”
jesssnape:
“...”
Usmevava_Barush:
“..”
Trinyx01:
“...”
Lanevra:
“Zlatá klasika...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Zlej, zlej Snape..souhlas s Belldandy, z toho očekavání co bude jsem vzrušená, merlinžel, pokračování se mi tak nelíbí.”
Adelaine:
“skvělý”
Mrmla:
“...”
mariaa:
“,,,”
belldandy:
“Tak to byla nádhera! Zápisky v lektvarovém deníku spustí krásnou kinky scénu. Uf. Já jsem z toho tak vzrušená, že teď nevím, co si počnu ... :) . Ten uspokojivě neuspokojující konec mě vážně dostal. (Miluji to a to dokonce víc než navazující povídku.) / Tahle povídka pro mě z odtupu let představuje klasiku mezi UST (Unresolved Sexual Tension). Ona má v sobě to správně dráždivé nerozrožešené sexuální napětí. Víc takových, prosím!”
patolozka:
“Skvělá předehra k druhé povídce...”
Fleur Tera:
“dobré”
Velká_koule_chaosu:
“4*”
Akkarra:
“No, nevím. Tohle mě nějak nezaujalo. Je to trochu moc rozvláčné na to, že se tam nic nestalo...”
Sectumsempra:
“k teto povidce se opravdu rada vracim,,”
assez:
“Ano.”
Nade:
“Moc pěkné, trochu SM.”
Lilithka:
“Zajímavý nápad, vcelku dobré zpracování. Sequel Brk a inkoust.”