Jak to děti často dělávají

  • Autor: Lux
  • Překladatel: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harrymu je už na nic z toho, jak se Snape pořád naváží do Nevilla a dalších studentů Nebelvíru. Takže udělá Snapeovi nabídku. Třebaže ale přistoupí na podmínky, Snape nechce nic tak jednoduchého, jako celé hodiny výpomoci a podobně. Chce Harryho tělo a absolutní poslušnost původní odkaz: http://www.fantasmagorium.net/povidky/povidky-jakto_deti_delavaji.php
  • Klíčová slova: lemon, vydírání

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“Já nevím. Vážně existuje někdo, kdo žije na kolejích a je přesvědčený, že onanie není cítit (jakože páchne/smrdí/voní... To je fuk.)? A takových "drobností" je tam moc. Kašlu na nepravděpodobnou zápletku, mě tak rozčilují úplně jiné věci. :D A kontroverzní věk hrdiny to naopak trochu spravuje. Ach jo.”
Keta Mar:
“:-)”
Trinyx01:
“...”
Cora:
“Líbilo se velmi. Jen si dovolím poznámku - onen důvod, proč Potter v úvodu slíbil Snapeovi to, co slíbil, je tak hrdinně pitomý, že by do toho podle mě nešel snad ani Nebelvír. Velmi sympatická mi byla podstolová deprese a scéna bezprostředně poté. Krása. I závěr mi byl taky po chuti. Moc hezká jednorázovka, opravdu.”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Zase otázka věku..Zapomínate na jednu důležitou věc, nebavíme se o skutečnosti.Lidičky tohle je fanfiction.A v ní se může vše(mpreg, čáry máry fuk)Nejsme puritáni, čteme přece homoseuální literaturu.Tak prosím, neřešte že Harrymu je jen 14let.Podle mudlovského práva je už odpovědný za své činy(některé státy maji zákonnou hranici 14let)Navíc ve většině snarryovek Harrymu není zákonných 17let.(Také jste čekali do 18ti na první sexuální zkušenost?)Uživejte si tuhle ff, stoji za to.”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Tato povídka má dobře zpracovaný vývoj vztahu postav, což je velké plus, ale zároveň to naráží na veliké mínus. Příběh vychází z předpokladu, že Harry je malé, snadno ovladatelné dítě. Je mu v tomto příběhu čtrnáct, což samo o sobě zas až tak moc, zvláště ve ff světě, nevypovídá, ale způsob, jakým se k němu Snape chová a jak na to reaguje, ho činí ještě mladším a tím pádem Snapea pořádným pedofilem a to se mi hodně nelíbí. Takže 3, neboť je tam skvěle zpracovaná psychologie. Výjimečně tomu hodně ubírá sexuální vztah.”
Tintinka:
“Trochu zvrhlé, ale opravdu dobré :-)”
Lanevra:
“Tuhle povídku jsem četla poprvé už před slušnou řádkou pátků a už tehdy mě na ní asi nejvíc upoutalo to sezení pod stolem a rýpání do dřeva. Asi je mi to blízké proto, že jsem jako malé trávila sezením pod stolem hodně času, protože přesně jako Harrymu, i mě tam bylo prostě dobře. Jak čtu komentáře tak jsem dost dobře nepochopila co čtenářům vadí na Harryho nízkém věku. Myslím že právě díky jeho věku to má tu patřičnou šťávu.”
Fleur Tera:
“vydarené, len škoda toho veku...”
delatrix:
“První až druhá kapitola nestojí za moc, ale potom se to rapidně rozjede.”
mariaa:
“,,,”
patolozka:
“Škoda, že je Harrymu pouze 15 let. Kdyby to bylo zasazené do vyššího ročníku, byla byla to úžasná povídka. A i tak je, jen se od toho člověk musí oprostit... Jemně popsaný milostný vztah.”
Velká_koule_chaosu:
“Jedna z prvních slash HP/SS co jsem kdy četla a dodnes patří mezi ty nejlepší. (Co se týče Harryho věku nějak jsem to neřešila jako uvětšiny povídek)”
belldandy:
“Bože! Tak tohle bylo vážně pedofilní! :) Celou dobu jsem si snažila sugerovat, že má Harrry apoň šestnáct, aby mi to přišlo přijatelnější. Bylo to ovšem docela těžké, když události zcela jasně odkazují na čtvrý ročník. Bože! Bylo to pedofilní ... ale tak dobré ... hmm ... Teď mám chuť taky si vlézt pod stůl. A vůbec, kde je můj manžel, když ho zrovna potřebuju. Pěkne by si seděl u tohohle stolu a já bych byla pod stolem .... To by byla nádhera ... / Musím přiznat, že Lanevra má (aspoň takový je můj pocit) naprostou pravdu s tou šťávou. Nu, já měla prostě trochu problémy se s tím vyrovnat. :) Být to realita, jde Snape do vězení ... Ale reality to není, že? :D”
sirina:
“...”
Akkarra:
“Ze začátku mi to sice přišlo zvláštní, ale pak už jsem si jen užívala skvělého čtení. :)”
ZJTrane:
“Niekoľko krát sa mi zastavil dych a od polovice som zabudla dýchať úplne. Nádherne a neskutočne citlivo preložené.”
assez:
“Ano.”
Nade:
“Harryho hloupý slib, že udělá vechno pro to, aby Snape už netrápil Nevilla. Stojí za přečtení.”
Lilithka:
“Vcelku naivní (nebelvírská) snaha o ulehčení kamarádům, přinese čtenářům opravdu požitek. Erotika se mísí s dějem a romantikou.”