Heat

  • Autor: Zjackt
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: HP/SS
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Ilustrace k "Tea Series" od Telanu.
  • Klíčová slova: Harry Potter, Severus Snape, Tea Series.

Hodnocení čtenářů:

Mr. Robot:
“Čajovú ságu mám hrozne rada a preto som si pri pozeraní na obrázok pripomenula jednu z najlepších scén tej poviedky :)”
Akkarra:
“Čajovou ságu neznám, ale ta kresbička má něco do sebe.”
belldandy:
“4/5 Ilustrace k "čajovce" od Zjackt mám velmi ráda. Jsou asi ty nejlepší, které k této sérii fanfikčních povídek vznikly. Zároveň ale musím říct, speciálně tahle scéna má pro mě v psané formě takovou intenzitu, že ji nejspíš nedokáže beze zbytku zachytit žádné obrazové ztvárnění. Ráda bych to jednou viděla jako malůvku, kde jsou aktéři vidět jen zdálky, jen tušeně. Kde je člověk jakoby jen šmíruje. Řekněme, že by to byla Dracova perspektiva. :P Škoda, že neumím malovat. :(”
Cora:
“Na první pohled to tak možná nemusí vypadat, ale pro mě je to nejlepší Snarry kresba vůbec. A nic na tom nemění ani fakt, že je v podstatě vidět starou bačkoru. Tmavý, nevábný kout, podlomená kolena a sešup na holou zem, Severusovy paže špendlící ty Harryho na cihlovou zeď, obličeje schované jeden do druhého… nádhera.”