A Cure For Boredom

  • Autor: emmagrant01
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, John Watson/jiní , Mycroft
  • Rating: 18 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: They'd never talked about sex in the year they'd known each other. Well, that wasn't quite correct: Sherlock had never said a word about sex; John had bemoaned his personal dearth of it on many occasions.
  • Klíčová slova: trojka, D/s

Hodnocení čtenářů:

zmije:
“Tohle už tady jednou je, škoda mít komentáře zbytečně na dvou různých místech... http://www.ffdenik.cz/index.php?str=viewstory&tale=5294”
Akkarra:
“Na mě je to příliš fantaskní. Ani mě to moc nebaví, což je trochu zvláštní, když je tu tolik sexu. Navíc mi to k nim příliš nepasuje. K Sherlockovi dejme tomu, ale že by se John do toho zcela dobrovolně vrhal takhle po hlavě... Ne, mě to k němu prostě nesedí.”
belldandy:
“Poměrně výrazně eroticky zaměřená slashová fanfiction, v rámci johnlock povídek je to v tomto žánru klasika. Začátek mě nepřesvědčil, ale, jak se to už skoro tradičně stává u tohohle typu povídek, konec mi sedl. Tak nějak jsem nepobrala, jak se do toho všeho kluci uvrtali, teda Sherlock i snad jo, ale John dost málo prostestoval.:P Představit si Sherlocka jako toho, co se rád drží v pozadí a raději všechno z jistého odstupu řídí, bylo povážlivě snadné. Tohle nastavení k němu skvěle sedí. Dokonce ani ten Mary Sue milostný pár, co se s nimi Sherlock a John stýkají v klubu, mě tu nijak zvlášť neštval. Asi proto, že vždy sehráli svou úlohu a za včasu se stáhli pryč, dřív než by si je člověk opravdu znechutil. / Jen jednu věc tradičně nechápu, proč se to proboha nejmenuje v české verzi Lék na nudu?”