Symfonie

  • Autor: Lyra Vronska
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter / Draco Malfoy, Hermiona Grangerová / Ron Weasley
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Peť let po válce. Mladý lékouzelník, vycházející Mistr lektvarů a nitrozpitu Draco Malfoy se ujímá svého prvního většího případu, jenž mu může pomoci k lepší kariéře a očistě své pověsti. Musí vyléčit slepého hrdinu kouzelnického světa, totiž Harryho. Psáno v roce 2012.
  • Klíčová slova: Drarry, HP/DM, slepota, slepý Harry

Hodnocení čtenářů:

monika134:
“Ahoj můžu se zeptat proč byla povídka smazaná z fanfiction.net? Nebo aspoň kde by byla možnost si povídku přečíst? Díky za odpověď.”
Extasy:
“Myslím, že jsem to už kdysi četla a také jsem pak hledala, jak se to jmenovalo. Navíc to byla má první povídka s tímto párem. Pořád si na to nějakým způsobem vzpomínám, tak to asi zapůsobit muselo :) Ale také si pamatuji, že to bylo takové rozvláčné. Určitě neurazí.”
Velká_koule_chaosu:
“Bohužel nezaujalo.”
Akkarra:
“Někdo tímto dílkem bude jistě nadšen. Já ne. Postavy jsou pojaté tak, že mají s předlohou shodná pouze jména a rozvláčné tempo a bolestínský děj, který tak trochu postrádá logiku, tomu na atraktivitě v mých očích nepřidaly. Přesto to není špatná povídka, jen není pro mě.”
kripolik:
“ff se mi celkem líbila. Příběh byl dobrý i když poměrně klasický a ničím moc zvláštní. Zda se mi, že na slohu by mohla autorka trochu zapracovat, ale číst se to dalo bez problémů.”