Snape na druhou

  • Autor: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Voldemort si stvořil dokonalého Smrtijeda, dokonalou zbraň, nástroj zkázy Harry Pottera i Albuse Brumbála. Jenže se zdá, že ta "zbraň" má svoji hlavu a co hůř - má srdce 
  • Klíčová slova: smutek, tragédie, naděje

Hodnocení čtenářů:

Ebibis:
“...”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Je patrné, že povídka byla psána na třikrát.Takže to rozeberem;část první:místy jsem se nudila, nicméně to neznamená, že námět byl víc než originální-3/4.Část druhá:čisté pwp, sakra, to bylo tak skvělé, že mi ani Voldik nevadil-5.A třetí část:dost rozporuplné pocity.Vztah Harryho a Snapea juniora jak z brakové červené knihovny.Ještě že Severus senior je parchant a muž činů:)-2/3.Aritmetický průměr mi to ukazuje na 3.33, což dát nemůžu a nechci.Jasná 4.”
Nerla:
“Ta povídka musela být psaná natřikrát, rozdíly mezi těmi třemi částmi jsou propastné. Začátek je rozpačitý, jako by povídka vlastně ještě nevěděla, kterým směrem by se měla ubírat. Následuje další třetina, což je čisté PWP a logiko, jdi se bodnout, přičemž to ale zbytek povídky neumožňuje vnímat dostatečně s nadhledem, případně jako parodii. Tady mi pro začátek vadí, jak hrozně nevoldemortovsky se Voldemort chová. Přiznává svoje selhání před svými smrtijedy, navíc, ehm, "Voldemort se zasmál, plácnul Luciuse přes zadek a zmizel ve tmě," - o tom mluvím, a taky o "stál ve dveřích a jen se díval, jak Voldemort obšťastňuje Severusova macka". A taky, já nevím, jsem jediná, kdo tohle nevydýchal a málem spadl ze židle, když si přečetl očividně RedDwarfovskou repliku v jinak dost vážné scéně: „A ostatní? Igor? Rosier? Wilkes? Co je s nimi?“ - „ Jsou mrtví, Severusi. Všichni jsou mrtví. " Naopak jsem se zamilovala do repliky "Voldemort se přesunul k nim na postel a slízával Luciusovy koncentrované dětičky ze Severusova mlaďoučkého těla", to je naprostá bomba, i když zase jako pěst na oko. No dobře, tohle se dá vnímat jako parodie, jenže pak přijde poslední třetina a Potter, sladká láska, deprese, pokusy o sebevraždy a vraždy, pokusy o nějakou zápletku a naprosto podivný konec. Ne, mně tahle povídka vážně nefunguje.”
belldandy:
“3/4. Tohle jsem vnímala tak na hranici mezi vážně bráno a parodií a nejspíš proto jsem se do toho neponořila do ideální míry, ale ne, není to špatné.”
kami:
“Mohla to byť naozaj dobrá poviedka. Vyzerá tak, lenže... na mňa akosi nezapôsobila. Čo je čudné, keďže sexu tam bolo dosť... Jeden bod za starého Snapea (asi nie som romantický typ) a druhý bod za tých pár vtipných hlášok. Obzvlášť tých Poppyných.”
Akkarra:
“Jedna z mála povídek kde skutečně nemám ráda Snapea. Tohle si ten parchant mohl odpustit. I když ne že bych ho na jednu stranu nechápala...”
Mrmla:
“...”
delatrix:
“Námět na povídku sám o sobě je dost originální. Začátek povídky je hrozný, ale zato ten konec je strašne smutný.”
Sectumsempra:
“super povidka :)”
assez:
“Ano.”
zmije:
“k přečtení”
Nade:
“Severus versus Severus. Úžasné a nakonec jsem málem bulela.”
Lilithka:
“Teorie o tom, že mladý Severus nebyl zapšklý, sarkastický ani zlý.”