Into Your Hideaway

  • Autor: thepinupchemist
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Castiel/Dean, Sam, John, Charlie, Naomi ...
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 34
  • Shrnutí: Castiel najde opuštěného těhotného omegu ...
  • Klíčová slova: destiel, AU, omegaverse

Hodnocení čtenářů:

Vraní oko:
“Viz komentář belldandy, naprosto s ním souhlasím”
belldandy:
“Asi by se tomu dalo odpustit, když se dva mužští neumí deset kapitol rozhodnout, jestli se chtějí nebo ne. I to, že spolu při tom spí v jedné posteli a nikomu tomu není moc divné. Sice nerada, ale odpustila bych tomu možná i ty OOC charaktery. Dean, jak ho znám já, neuzná jen tak svou vlastní slabost a to ani sám před sebou, natož nahlas. Dean jen tak snadno neříká někomu "Miluju tě", jednodušší úkol je pro něj spolknout pravítko. O tom, že by tady měl Castiel smysl pro humor si můžete nechat jen zdát. A zlej John už mi ani nestojí za komentář. Ale řekněme, že jsem z FF na lescos zvyklá a odpustila bych to. Jenže ... jedno se tomu odpouští fakt blbě. Má-li tohle být podle všeho omegaverse, která zavrhuje společenské předsudky kolem alf a omeg, tak je zatraceně k vzteku, když ta klišé sama podporuje. Je tu sebepodceňující se, tu a tam pobrekávající, omega (v rozporu se svým původním charakterem) a ochranitelský alfa, prostě klasická pohádka máje, teda omegaverse. Mimojiné tam autorka uplatňuje strašně nešikovný způsob zvedání sevědomí. Je to stejné asi jakoby někdo ženský říkal, jak je skvělá rodička a matka. OK, neříkám, že to není pochvala, ale s klišé jsme zrovna moc nevykročili, že? A když někoho respektuji jako plnoprávnou osobu, tak za něj pokud možno nemluvím. Od člověka, který sám sebe představuje jako bojovníka za práva omegalidí takové chování vyznivá fakt nepatřičně. / Takhle: Ono to asi má své kouzlo, ale přes tohle se prostě nepřenesu./Hodnocení až to dočtu, ale má to ještě tři pokračování a na ty se už necítím.”