Umíněný starý kocour

  • Autor: oliversnape
  • Překladatel: Rowana Yegrani
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS, Minerva McGonagallová, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Seamus Finnigan, Lucius Malfoy
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Po válce nachází Harry útěchu ve své každodenní rutině, v samotě domu na Grimmauldově náměstí a pocit, že vše je, jak má být, ve zvucích přijíždějících vlaků. Nejspíš však měl předpokládat, že kočka, která se mu vetře do života, nenápadně přizpůsobí jeho uzavřený svět svým vlastním požadavkům.
  • Klíčová slova: po válce, snarry, psychologický, romance

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBE”
Mr. Robot:
“Jediné, čo sa mi na tejto poviedke páčilo, bol Harry - presnejšie spôsob, akým autorka napísala jeho osobnosť. To ako chodil sledovať vlaky a tá melanchólia, ktorá z neho len tak sálala sa mi veľmi páčila. Inak mala pre mňa poviedka veľmi rýchly spád, Severus bol čudný a koniec som nečakala tak priskoro.”
KalamityJane:
“Taky mám radši první část povídky. Snape je dost OOC, ale mně se na té povídce líbil hlavně Harry a jeho psychologické rozpoložení”
Lucie:
“...”
Akkarra:
“No... Mám poněkud smíšené pocity. Na jednu stranu je to hezká povídka, ale na stranu druhou k ní mám množství výhrad. Vadila mi třeba Snapeova osobnost jako kocoura. Nevěřím, že by byl takové rozkošné zlatíčko, ani náhodou. Přinejmenším by byl panovačný. :) Nelíbila se mi Snapeova osobnost jako člověka. Žádný sarkasmus, žádné pověstné švihání neuvěřitelně ostrého jazyka, nebyl ani trochu protivný... Byl tam prostě nějaký chlápek jménem Severus Snape, ale moc společného s ním neměl. Pak ta druhá část povídky - přišla mi uspěchaná a přitom mě zároveň celkem nudila.... A našlo by se toho ještě víc, co mi nesedělo. Takže u mě se nadšení bohužel nedostavuje.”
Velká_koule_chaosu:
“Příjemná povídka, ale vše šlo, (především v druhé části), nějak moc rychle.”