Sex 101 profesora Snapea

  • Autor: Aradia
  • Překladatel: D.J. Orlovský
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Brumbál pověří Severuse Snapea vyučováním sexuální výchovy chlapců z pátých a šestých ročníků. Harry si ujasňuje své postoje k profesoru lektvarů a připravuje intriky a svody - nabídku, kterou Snape nemůže odmítnout 
  • Klíčová slova: sex, humor

Hodnocení čtenářů:

Keta Mar:
“:-)”
jesssnape:
“2-3”
Cora:
“Dvě scény (Severusův úvod do sexuální výchovy a jeho prodýchávání účinku lektvaru) se mi docela líbily...”
Trinyx:
“Slušný.. :p)”
Benny:
“Pár věcí mi vadí:1)název povídky, zní to lacině.Za 2)Draco.Nejsem fanoušek drarry, i když jsem měla neskrývanou radost, jak Draco vytřel s Harrym.A následně Severus ohodnotil Dracovi zkušenosti a zručnost za témeř nulovou.A konečně za 3)zase ten všemocný lektvar, který je spojil a už nikdy nerozpojil.”
Sargo:
“Ten nazev mi vadi - pusobi hrozne... no, zistne. Ale co uz :-) Dej klasika, treba si jednou prectu neco, kde to dopadne i jinak. ;-)”
delatrix:
“Snape to napětí teda vydržel opravdu dlouho”
Fleur Tera:
“začiatok skvelý”
Wendyses:
“Zajímavé :)”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Ze začátku to vypadalo na bezva humornou povídku, ale pak se to bohužel zvrtlo úplně jiným směrem. Pro mě horší průměr.”
belldandy:
“3, 6. Konec je opravdu slabší, ale i tak, mělo to něco do sebe. :)”
Sectumsempra:
“:)”
Velká_koule_chaosu:
“Když si představím jak Severus píše na tabuli slovo SEX a celá třída utichne... No dokonalý :D Jeden z tich lepších kousků :)”
Crystal:
“Pěkné, snarry jsem sice nikdy moc nemusela, ale šlo to. takové hvězdičky.”
kripolik:
“Super :)”
Kate Mathews:
“Rozhodně zajímavá myšlenka - Snape, co učí sexuální výchovu :-D”
assez:
“Ano.”
Memorin:
“Povídka byla pěkná do té doby, než se tam objevil Harry a chtěl pomoci Severusovi se sexuání "frustrací". Nevěřila jsem tomu, nevěřila jsem postavám, že jsou to vážně oni.”
Nade:
“Opravdu sexy povídka!”
Lilithka:
“Představa, že Severus učí sexuální výchovu, je vtipná sama o sobě. Ale přidejme k tomu věčně nadržené puberťáky a povídka střídá erotiku a humor. Super kombinace.”