Hitting the Water at Sixty Miles an Hour

  • Autor: what_alchemy
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes/John Watson, Mycroft Holmes, Mummy Holmes
  • Rating: 17+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: “You love your mother, Sherlock?” John watched the muscles in Sherlock’s jaw jump. He nodded in one sharp jerk. “Then we’re going to her party and making her happy.” John let out a resigned sigh. “As a ruddy couple, you bastard.”
  • Klíčová slova: Johnlock, pretend relationship, family, road trip

Hodnocení čtenářů:

Heredhether:
“Číst tuhle povídku bylo v mnohém jako koukat na Cestománii. Mám pocit, že o Hebridách teď vím první poslední, jsem intimně obeznámena s rodinným životem alek a mořských šneků, a do slepé mapy vám klíďo zakreslím přesnou pozici všech místních menhirů a kromlechů. Tuhle část jsem si upřímně užila. Co se týče příběhu, tak ten pendluje mezi srandou, zuby kazící romantikou, pornem a rodinným dramatem (a ani jednoho tam není dostatek). Vztah Johna a Sherlocka je komplikovaný, ale co ho komplikovalo, se dozvíme prakticky až na konci, protože autorka dává při vyprávění radši přednost líčení nekonečného množství scenérií spojujících Sherlocka a přírodní krásy, a Johnovy beznadějné uchvácenosti, když se to všechno pokouší vyfotit. Ruku na srdce, kdyby z toho nechal udělat foto-kalendář, porazí v prodávanosti i batolata převlečená za kytky a zvířátka. Jelikož jsem na sladký, romantické části se mi moc líbily. Nicméně postelová scéna mě uspala stejně efektivně jako přednáška z anatomie, kterou v podstatě byla. Přesně takhle to podle mě nemá vypadat. Vztah Sherlocka s Mycroftem byl podán celkem roztomile a já si řekla, Proč ne?! Mycroft mi tu přišel perfektní: kyselá prdel, ale vždy nad věcí a nějakou lásku má hluboko vítekde. Mamča Holmesovic zajímavá intelektuální bohémka. Nemůžu říct, že by celkový dojem byl špatný. Ta příroda udělala svoje. Ale honem šup sem s nějakou case-fic s psychologií a angst na špagát, ať mám co louskat na dovče ve své chatičce na Hebridách!”