Baby in a trenchcoat and a little hunter, covered in feathers and hungry for love

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Castiel/Dean Winchester, Sam Winchester, Gabriel
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“Prvni Destiel, co jsem kdy cetla a proste... je to strasne moc cool :)”
Akkarra:
“Celkově je to hezké dílko, ale já mám stejně nejradši tu poslední část. :)”
belldandy:
““3/4 Fluffy Fluff aneb roztomilé dítě zas jednou na scéně. / Máme tu oblíbené téma - Když se k tomu hlavní hrdinové sami nemají, musí jim třetí osoba, nejlépe za pomocí mocného kouzla (nebo v tomto případě kouzel) pomoci, aby si to konečně přiznali. Gabriel se na roli dohazovače hodí výborně. Pokud by šlo o mé chutě, mohlo by ho tam být i víc, ale jeho sporadický výskyt (a to i v dílech jimž je hlavním hrdinou) je v podstatě kanonický jev. Takže vlastně nemohu nic namítat. :) Poslední scéna navíc působí jako pěkný start pro budoucí sabriel vývoj. "Fakt nechápu, co Castiel na Deanovi vidí, to já bych ..." :P / Kvalita jednotlivých částí lehce kolísá a po čase se stává lehce otravým, že scénář je stále stejný a změn je minimum, ale myslím, že ve výsledku ... jsem spokojená. A třebaže nejsem velkým příznivcem roztomilosti, k tomuhle typu povídek prostě patří.””