Theft

  • Autor: Erinye
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Bilbo Baggins/Thorin Oakenshield, Gandalf, Balin, Dwalin, Bofur, Ori, Thranduil, Bard
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 40
  • Shrnutí: Thorin Oakenshield agrees to an alliance of dwarves, men and elves against the enemy approaching Erebor. But he makes some demands and one of them is for Bilbo Baggins to be tried for the theft of the Arkenstone, accordingly to the dwarvish law. Bilbo is taken into Erebor as prisoner and Thorin is going to learn that many things can still be stolen.
  • Klíčová slova: Bagginshield, Thilbo, Erebor, Hobit

Hodnocení čtenářů:

Fosa:
“Odkaz jsem se rozhodla přidat, jelikož se zde objevil i ten na překlad a byla by škoda zanedbat originál. Komentář se mi ovšem nepíše lehce, jelikož vím, že nedokážu být zcela objektivní, ale... Nakonec jde o fanfiction a u té objektivita není podmínkou :-). Nejedná se sice o můj první Bagginshield, rozhodně je to však ten, kvůli kterému jsem u tohoto páru zůstala a zamilovala si jej. Snad proto nejsem schopna této povídce nic vytknout. Není to sice žádné strhující drama s dokonale vykreslenou psychologií postav, jenže to od fanfikcí ani nevyžaduji, ba naopak; tento příběh obsahuje to, co od fanfikce žádám já: úprava původního příběhu tak, jak bych si přála, aby dopadnul. Samozřejmě je tu i spousta romantiky, citů, nedorozumění, sexu, komplikací, hádek, emočního rozvoje... A jednoduše vše, co potřebuji k večerní relaxaci. Co se týká jazyka, musím se autorce nesmírně obdivovat, jelikož její mateřský jazyk není angličtina a přesto (nebo právě proto?) mě jazyk jejích děl dokáže vždy zaujmout. Nemohu dát nic jiného než 5 :-).”