Hračka

  • Autor: D.J. Orlovský, Bella
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape/Lucius Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus Snape si koupil novou hračku a hodlá jí patřičně vyzkoušet. 
  • Klíčová slova: vampyrismus, sex

Hodnocení čtenářů:

kami:
“Je mi divné, že som ju ešte nečítala, keď je to uverejnené na tej stránke, na ktorej to je a s týmto párom, na druhej strane musím konštatovať, že som o nič svetoborné neprišla.”
Mrmla:
“Hmm.”
Benny:
“Nedočteno, určitě ne proto, že by to bylo, merlin ví, jakkoli špatné PWP.Jen jsem skončila u scény s vínem.Raději nechci vědět, jak do toho zapadá ten vampyrismus:(//Ano, nedalo mi to.Dočteno.Konec se mi z těch tři styků libil nejvíc.Jen vampyrismus je kde?Hodnocení zvednuto o bod”
Victoria:
“Přiznám se, že jsem jen zběžně přejela pohledem, takže nehodnotím, abych to tu nekazila ;-)”
Kate Mathews:
“Tak tuto povídku jsem už četla několikrát a stále mě překvapuje...”
SinamLlumi:
“Hej! Kde je Remus?! Kde je vampyrismus? Požaduju vrácení peněz! :p Beta se mohla víc snažit (= „Severus choval podivně víc než podivně.” ???), ale jinak celkem dobré PWP. Pouhé 2 body dávám proto, že jsem v poslední době dávala 3 povídkám, které přece jen byly lepší. :/ S.L.”
Akkarra:
“Tak tomu říkám PWP... ;)”
ZJTrane:
“Wow, Severus a Lucius milujem ich spolu, škoda, že som sa k nim mohla pridať len vo svojej fantázii. Perfektné...”
Memorin:
“Hezky se četla. lepší 2”
Lilithka:
“Hodně lemon, ale žhavé a čtivé.”