Zpátky na Zemi

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Dean Winchester/Castiel, John Winchester, Sam Winchester, God!Chuck
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: To poslední, co John Winchester čekal, když vstal z mrtvých, bylo to, že přistihne svého syna s jiným mužem.
  • Klíčová slova: destiel, post Swan song, God!Chuck

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Jo, fajn povídka. John, který zjistí, že jeden z jeho synů má vztah s andělem, je vždy docela zábava.”
Akkarra:
“A ráno někdo z nich dostane infarkt. Pravděpodobně to bude Dean. :)”
belldandy:
“Hurá, Chuck! Jsem ráda, že jsem se s nímpotkala. :) Fakt bych ráda zažila tu konfrontaci uvnitř. / Já k tomu napíšu jen jedno. Tady, stejně jako v ostaních povídkách vidím, s jakou profesionální jistotou zvládá Marry Barrens vyprávění. Ona netrpí moderním nšvarem, při kterém vidí děj v hlavě jen jako film (čemuž by se u fabnouška seriálu nešlo divit), který by neuměla odít do slov. Nemá prostě sklony psát scénář namísto literárního textu. Umí popsat situace i myšlenky postav. O to víc mě mrzí, že její povídky jsou často jen nahozené situace a nemají žádný pořadný děj. Tahle situace se docela povedla. Dokonce se mi líbí i ono čekání na zapraží, ale ... Stejně bych byla horzně ráda, kdyby nešlo ve většině Barrensininých povídkách jen o to, že se dva či tři lidé setkají a popovídají si.”