And the days feel like years...

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lisa Braeden, Dean Winchester/Castiel, Ben Braeden
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lisino POV: Ten první týden po tom, co se jí objevil u dveří, Dean prakticky nevyleze z pokoje.
  • Klíčová slova: destiel, preslash, post Swan Song

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Také nemám ráda, když česká povídka má anglický název, nicméně myslím, že Mary to dělá kvůli platformám, na kterých publikuje. Přeci jen AO3 a fanfiction.net jsou zahraniční weby. Co se týče "nedějovosti" tvorby od Mary. Jak epické dílo nemůže mít děj? Povídka může mít plytký děj, nebo málo akční děj - určitě. Povídky od Mary jsou převážně založeny na dramatičnosti dialogu, je to poklidnější, více o dumavé a akčních scén od ní moc nedočkáme, nicméně její povídky rozhodně děj mají... a i kdyby ne, na lyrických dílech není nic špatného. Omlouvám se, že se tak pouštím do debaty, když by se mělo jednat jen o záznamový deníček, ale prostě jsem si nemohla pomoci. Povídka je moc povedená. Ráda se k ní zase někdy vrátím.”
Benny:
“K tomuhle se chci vrátit.”
Akkarra:
“To jsou šmoulové... :)”
belldandy:
“Připadá mi, že hlavním problémem Barrensiných povídek je to, že nemají děj. Tady se děje konečně sešlo dost aspoň na dobrou a funkční jednorázovku. Za korektní Lisu má u mě autorka jeden velký kladný bod, protože vím, co se ženám jako je ona občas ve slashi stává. Dean mě trochu překvapil tím, že ví co znamená jméno Castiel. Od Sama bych to čekala, ale fakt jsem si myslela že zrovna Dean tohle neví. Asi bych si sama tuhle či támhle to představovala občas jinak (většinou ani ne), ale myslím, že je to zatím v rámci toho mála, co jsem dosud přečetla (z toho mála, co je v češtině v Supernatural FF dostupné), bezkonkurenčně nejlepší destiel povídka, takže bez dalších řečí dávám za pět. / Ale zas ten anglický název. Proboha, proč ?!”