He who walks alone

  • Autor: Mary Barrens
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating: 0+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Castiel, Dean, Desátý Doktor
  • Klíčová slova: crossover (Doctor Who, Supernatural)

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Pěkný crossover, i když setkání Doktora s bratry si představuji trochu jinak. Nicméně je tu jak démoni utíkají před "zlým mimozemšťanem" a i si člověk hezky vychutná to záhadno "whou, whou, do to je, jaký neznámý cizinec, mocná bytost, která se zná s Casem?" od Sama s Deanem.”
belldandy:
“Chápu, že postavit vedle sebe Castiela a Doktora se může jevit jako skvělý nápad, ale ... Sice nejsem nějaký zásadní odpůrcei crossoverů, ale po pravdě mám problém představit si funkčně tyhle dva světy zcela propojené. Kde jsou v Doctorovi Who všichni ti démoni a kde jsou mimozemšťani v Supernatural? A proč by proboha Doctor nezasáhl dávno, když se chystá Apokalypsa. Nemám pocit, že by tohle fungovalo a zrovna tahle povídka mi nijak nepomohla představit si, jak by to fungovat mohlo. Řekněme, že na SuperWho crossover prostě dosud nejsem připravená. / Navíc teda mě iritují ty anglické názvy. Nějak si vůbec nedovedu odůvodnit, proč by třeba zrovna tady mělo být nutné.”