Fall of Man

  • Autor: Obsessive24
  • Fandom: Supernatural
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Dean Winchester/Castiel, Alistair, Bůh
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: destiel, Bůh

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Když už jsem si myslela, že všechny destiel videa jsou stejná, rozumějte stejně hezounce průměrná, narazila jsem na tohle. Nebyla to láska na první pohled jako v případě "Deus Ibi Es" nebo "Come, Little Children", ale je to ten typ videa, který si umím zamilovat. Líbí se mi, jak nehezce a nepříjemně působí. Líbí se mi, že se tu jen nestříhá, ale používají se taky prolínačky. Líbí se mi, že je použit i materiál sebraný mimo seriál. Třeba ten střih z kostelní kopule na větrák ze scény Alisteirova mučení mi přijde svým způsobem i vtipný. Líbí se mi, že z toho klipu a jeho textu mám místy vysloveně husí kůži, z "modlení se za ovce", "blízkosti pekla" a vědomí, že tě zabíjí, co znáš. Líbí se mi, jak tématizuje, jak se Supernatural během čtvrté a páté série svým způsobem změnil na velmi spirituální příběh o nepřítomnosti Boha ve světě. V kterém jiném filmu či seriálu můžete sledovat anděla prodělavajícího krizi víry? Zatímco se snažil Castiel naučit Deana věřit, učil Dean Castiela víru zpochybňovat. A třebaže se ti dva nejspíš ovlinili navzájem, zdá se být zřejmé, že Dean byl mnohem úspěšnější. A tak se víra v útěšnou a nápomocnou Boží přítomnost rozplývá skoro stejně jeko mizí Bůh z Michenagelovy fresky v závěru tohoto fanvidu./ Jo, a ještě se mi taky líbí, že tentokrát ten příběh nezačíná příchodem Castiela do stodoly, ale už vytažením Deana z pekla, což je ta scéna, kterou v Supernatural nikdy nevidíte, zatímco tady ji tak nějak tušíte.”