Noční společník

  • Autor: Patoložka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS, Minerva
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Po bitvě o bradavice za Harry Potterem na ošetřovnu chodí černý kocour, ale vždy ráno se zase ztrácí...
  • Klíčová slova: HP/SS

Hodnocení čtenářů:

FemmeFragile:
“K přečtení”
bedrníka:
“Zážitek z povídky rozhodně umocňuje přítomnost předoucí kočičky na klíně. :-D Miloučký, nenáročný fluffík.”
Cora:
“Taková poklidná, bez zádrhelů a křečí plynoucí záležitost. Jemné a milé je to. 3-4.”
mariaa:
“3-4”
Mr. Robot:
“...”
Extasy:
“Jako jo, těšila jsem se, až po eposu Čajová sága přejdu na něco, co by mohlo být aspoň trochu romantické, ale tohle bylo tak nějak moc i na mě. Anebo za to právě může ta předchozí povídka, že mi to připadá, jako kdybych šla z extrému do extrému. Taky se mi líbil námět, ale vůbec by tomu neškodilo mnohem delší zpracování a tím myslím opravdu delší. Věřím, že by to pak působilo sice romanticky, ale i víc realisticky. Fakt nevím. U jednodílek člověk nemá šanci se do toho pořádně vžít, a když se tam toho stane tolik, tak mu to pak přijde nepravděpodobné.”
Akkarra:
“Tak tohle není můj šálek kávy. Celou dobu jsem protáčela oči. Nemám problém s nápadem, ale s formou jakou je podán. Nehorázně melodramatický Potter, Snape, který tvrdí, že nikdy nebyl, není a nebude příjemný, ale tady cukruje jako holoubek... Ne, nelíbí se mi to.”
Fleur Tera:
“Skvelé. Presne na niečo také som dnes mala náladu. Nehovorím, že je to dielo storočia, ale keď sa momentálna strašná nálada stretne s poviedkou, ktorá dokáže pobaviť, rozosmiať a upokojiť, ťažko hodnotiť priemerne. A nabudúce viem presne kam kliknúť a opäť bude všetko v poriadku :)”
Velká_koule_chaosu:
“Nejvíc na povídce miluji konec. :D Ten mohu číst pořád a pořád. 4, 5*”