The Pure and Simple Truth

  • Autor: lettered
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry, Draco, Ron, Hermiona, Pansy, Neville, Greg, Theo, George, Angelina, Luna
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 9
  • Shrnutí: Harry, Draco, and Hermione go to a pub. Harry, Draco, and Pansy go to a pub. Harry, Draco, Pansy, and Hermione go to a pub. Harry, Draco, Hermione and Ron go to a pub. Harry, Draco, Hermione, Ron, and Pansy―you guessed it―go to a pub. I could go on. In fact, I did. Harry, Draco, Hermione, Pansy, Ron, Blaise, Luna, Goyle, Neville, and Theodore Nott go to a pub. In various combinations.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Shrnutí zní vlastně hrozně vtipně, ale ono to vůbec vtipné není. Je to přesně o tom, že Harry, Draco a Hermiona jsou do hospody a mluví. Pak jdou do hospody Harry, Draco a Pansy a mluví. A tak dále. O ničem jiném to prostě není, i když jsem celou dobu čekala, kdy se objeví něco, co obhájí tak velkou oblíbenost povídky na AO3 nebo na Goodreads. Podle mě se to neobjevilo. A ačkoliv je to hodnocené jako Drarry, tak je to maximálně preslash, a ani to snad ne. Takže mě to hrozně zklamalo, protože to bylo absolutně o ničem a ani jako charakteristika zmijozelů a nebelvírů po válce a změny v jejich přístupu k životu mi nepřišly až tak zajímavé. Lettered miluju, ale u téhle povídky prostě nechápu jejjí smysl.”