He WHo Must Not Be Normal

  • Autor: lettered
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harr Potter/Draco Malfoy
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Potter has fame and fortune and posh clothes and all he wants is a simple life. Draco has a flat and a cat and a steady job and all he wants is a complicated life. Which makes you think this story has something exciting like body-swapping, but it doesn’t. Instead it has Indian takeaway and a blue jumper and people wanting a whole lot of what they can’t have, discovering themselves as they discover each other.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Wow. Povídky psané čistě z pohledu Draca mě baví čím dál víc. Žádný Ron, žádná Hermiona, žádné moralizování... Tohle je jedna z těch, kdy jsem se nemohla odtrhnout. Draco zná Pottera, ví, co je zač, ale... Ví to doopravdy? Ani nevím, co je na téhle povídce nejlepší. (možné spoilery) Psychologie Draca, který je přesvědčen, že má přesně to, co si zaslouží, a víc nikdy nedosáhne? PSychologie Harryho, který vážně není normální? Celá ta poválečná hysterie, kdy lidi neví, co si počnout sami se sebou? Myslím, že nejskvělejší je, že ta povídka v nejlepším končí. Zůstávají tak otázky a pouhý příslib něčeho nového, a ne žili šťastně až na věky a všechno bylo super...”