Nikdy nebuď spícího draka (bez důkladného zaškolení)

  • Autor: eeyore9990
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: sexuální výchova v Bradavicích
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Překvapivě chytrá povídka, na to jaké je to praštěné téma. „Bude to součástí našich NKÚ?“ hlásí se s dotazem Hermiona po té, co popsala mnoho stop pergamenu detailními poznámkami, Pomona Prýtová si pro účely školení pěstuje speciální okurky s varlaty a zatímco ona a Kratiknot se na podání každoroční lekce těší, Snape s McGonagallovou do sebe pak musí kopnout panáka, krásně vystiženo, úplně to vidím. (Překlad je slušný, ale ten rohlík se teda do něj tiberii vloudil omylem.)”
FemmeFragile:
“Myslím, že v některých případech by se spící drak neměl budit ani po zaškolení... Jak se v Bradavicích učí sexuální výchova, to je něco, co rozhodně vědět nechcete, ale chtě nechtě vás něco přinutí to otevřít, a nemůžete přestat číst, dokud tenhle bizár nemáte za sebou :D Ale nutno dodat, že je to skvělý a komický bizár, plný skvělých obratů (zde náleží velká poklona překladatelce). Ale obávám se, že při zmínce o Pomoně Prýtové už nikdy nedokážu zachovat vážnou tvář a vypudit z hlavy velmi... neodbytné... představy.”
LiviaCullen:
“Nedoporucujem citat v skole cez hodinu... Hrozi nebezpecenstvo odhalenia podla rehotu, pripadne silneho cervenania tvare alebo silneho usmevu a nasledne strapnenie pred ucitelom...”
KalamityJane:
“Mě nejvíc pobavilo, že se Minerva naučila rozeznat Freda od George čistě v obraně :D Obdiv překladatelce, tohle bych zastřízliva asi nedala. :D”
Fleur Tera:
“už dlho som sa tak nehihňala ako teraz na Filiusovi a Pomone :D”
jesssnape:
“...”
brandivina:
“ne, nesedlo...”
Akkarra:
“No Filiusi...”
lymmet:
“...”