Ten, který nad tebou bdí…

  • Autor: Martian
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry, Draco
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 5
  • Shrnutí: Povídka o tom, že ne každé tvrzení našich rodičů (v tomto případě Matky Zakladatelky) musí být vždy pravdivé. A také o tom, že nic v životě není předem dané. Harry Potter, Draco Malfoy a jejich společná cesta dlouhou nocí do svítání…
  • Klíčová slova: Nepřátelství, přátelství, úzdrava

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Důvod, proč si budu tuhle povídku pamatovat, jsou osvěžující a důvtipné dialogy. Vyznívají tak, jak to mám ráda - "samozřejmě" jsou tu sice dávány najevo vzájemné antipatie, ale čtenář je vnímá s úsměvem a vědomím, že jde spíše o popichování ze setrvačnosti. Člověku, který čte převážně slash, se ani nechce věřit, že z toho ta romance nakonec vážně nevzešla :). Po obsahové stránce se příliš neztotožňuji s nastíněním možné úlohy Malfoye ve válce, ale celkově se mi povídka líbila moc.”
Lucie:
“Vynikající povídka, perfektní zapracování kánonu.”
Akkarra:
“To mě vážně rozesmálo. Snapeovský Malfoy který s grácií a škodolibou radostí sobě vlastní "mučí" Pottera, co to jen jde. :D”
kattyV:
“Musím se přidat k Salome. Povídku jsem si opravdu užila. Martian se rychle staly mým oblíbeným autorem. Má smysl pro humor, který rezonuje s tím mým a cokoli od ní objevím, čtu vždy s velkým potěšením. A dokáže velmi chytře vytipovat sporná místa v kánonu, takže člověk si pak říká - ano, takto to mohlo být.”
Salome:
“Je to vlastně taková delší jednorázovka, takže budu taky stručná: Je to příjemná záležitost po všech stránkách - dokonalé z hlediska stylu i po formální stránce, postavy jsou IC, a přesto své, dialogy jsou psané s jiskrou a inteligentně. Závěr je optimistický, ale nepatetický. Opravdu sympatický příběh.”