Opuštěná

  • Autor: RainynDawn
  • Překladatel: Catriona Neko
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona/Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Válka skončila a svět ovládla Tma. A ona bylo jeho zajatec, jeho mazlíček. Napadl ji, uvěznil a ona to přijala. Co ale udělá, když najednou zjistí, že se připoutala k Temnému pánovi?
  • Klíčová slova: po válce, Voldemort, Hermiona, zajetí, tragédie

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Ne, tohle nedokážu dočíst. Černá mi zrak a odumírá mozek. Mrzačení charakterů zase poskočilo o pár levelů nahoru.”
Salome:
“Mám slabost pro tento nepravděpodobný pár a pár příběhů, které nebyly docela nelogické, jsem už i četla - i když ne v češtině. Tento mezi ně nepatří. A jen si lámu hlavu, proč autorka, která toužila popsat něžný a láskyplný vztah (a já nic proti její touze nemám, je vlastně dojímavá), zvolila právě tento pár. Takže: logika příběhu je na štíru se zdravým rozumem už od vcelku zbytečného úvodu, přes rádoby filosofickou zápletku, která jednoduše nedávala smysl (snad kvůli překladu? nevím, ale spíš vzhledem k slabosti zbytku příběhu měla problém s inteligencí už autorka), přes úvahu Hermiony, že je vlastně zlá, když jednou použila v obraně temnou kletbu, plytké a stupidní dialogy, slaďoušké a něžné scény po kýčovitý závěr. Postavy dávají pojmu OOC nový význam. Všechny. Výsledný dojem vhodně doplňují i hrubky v překladu.”
Rulie:
“Dá se to přečíst a možná to někoho bude bavit :D ... podle mě je to parodie”