Ospalá díra

  • Autor: Extasy
  • Fandom: Adommy
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Adam Lambert/Tommy Ratliff
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 52
  • Shrnutí: Anotace autorky: Tommy se probouzí s několika ranami na hlavě, zraněným zápěstím a rozbitým kolenem na divném místě, kterému se říká Ospalá díra. Už o něm slyšel, ale vždy si myslel, že jsou to jen báchorky. Velice brzy zjišťuje, že přežít v Ospalé díře do dalšího dne, je menší zázrak a to i za předpokladu, že nebude vybrán do arény smrti, kterou si večer co večer nenechá ujít tajemný Mistr, muž, který Ospalé díře velí a je známý pro svou krutost a posedlost dominancí...
  • Klíčová slova: Adommy, dominance, otrok, aréna smrti, apokalypsa, harém,

Hodnocení čtenářů:

velvet25:
“Z této povídky jsem naprosto nadšená!! Napínavé, drsné, smutné a občas i romantické drama plné naděje na lepší život!! Tommy opět jako fracek, který dává Adamovi zabrat...a Adam, který opět musí bojovat se svým mozkem a srdcem zároveň....to miluju!!! :-) Autorce moc děkuju za zážitek! U jejích příběhů se nikdy nenudím a touto povídkou opět nezklamala!! :-)”
k.y.t.k.a:
“miluju to”
ZuzuLambliff:
“Je to naprosto luxusní, parádní napětí, Tommyho vzpurnost je úžasná, a už se nám pomaličku vyvíjí i něco mezi nima. Nemůžu se dočkat každého dalšího pokračování :)”
Certina:
“Neotřelá povídka, zajímavý a napínavý námět, dobře se to četlo. Ráda si to dám znovu :)”