Unfinished Business

  • Autor: Ramos
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Hermione Granger, Severus Snape
  • Rating: M
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 13
  • Shrnutí: Hermione Granger dies in a potions accident during her final year at Hogwarts. She's not thrilled when she comes back as a ghost, and really not happy at the idea of spending eternity haunting Severus Snape's classroom.
  • Klíčová slova: smrt, romantika, snamione

Hodnocení čtenářů:

Amarilli:
“Unfinished business je presne jedna z tých vecí, ktoré ma pohltili a nebyť povinností okolo mňa, určite by som ostala pri tom zažraná od začiatku do konca bez prestávky. Hoci, aspoň som mala možnosť stráviť tri celkom zaujímavé dni, kedy som mohla uvažovať nad tým, ako to všetko nakoniec skončí. Nalejem si čistého vína a poviem to otvorene. Hermiona bola OOC. Bola príliš dokonalá na to, aby mohla byť kanonickou Hermionou. Ale predsa mala v sebe niečo, čo sa mi na nej páčilo. Bola odhodlaná žiť napriek tomu, že bola mŕtvou. A riadila sa pravidlom, radšej milovať a stratiť lásku, ako nikdy nemilovať a lásku nezažiť. Severus nebol tiež práve OC, vzhľadom na to, že nakoniec podľahol autorkinej romantickej predstave, ale treba uznať, že sa až do 12. kapitoly držal celkom slušne. Nechcem spoilovať, ale veľmi sa mi páčilo, že som skoro až do úplného konca nevedela, či Hermiona zostane naveky osamotená v škole alebo pôjde ďalej, alebo čo... :D :D Koniec bol síce (vzhľadom na autorkinu poznámku "Hopeless Romantic rating") mierne predvídateľný, ale ja som ho presne tak chcela. A preto, napriek všetkým muchám, ktoré to má (a pretože milujem HGSS), dám tomu 4 body, uložím to do svojich záložiek a niekedy sa k tomu s radosťou vrátim, aby som si mohla v priebehu kapitol 11-13 opäť poplakať :D :D :-)”