xxx způsobů, jak naštvat Lorda Voldemorta

  • Autor: Catarine
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lord Voldemort
  • Rating: pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Chcete spáchat sebevraždu? Tak to si přečtěte soubor těchto drabble, v nichž xxx lidí vymyslelo a následně použilo (často nevědomky) xxx způsobů, jak naštvat Voldemorta. (Těch xxx lidí už bohužel není mezi námi…)
  • Klíčová slova: drabble, humor, parodie, To je on!, Vyteplené bačkůrky, Kupte deštník, kupte!

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“to je kravina...”
Rulie:
“Kromě posledního drabble všechno špatně”
Kirra:
“Skvěle”
snake:
“nemihu říci, že je to špatné, naopak nápad velice dobrý, něco tomu ale chybí...”
Mandelinka:
“No... co dodat. Za jedna, další!”
Lanevra:
“Vive la révolution! Nejvíc mě ani tak nedostali bačkůrky, jako dvoucentimetrový cár hadru. :-D Ale to byl asi nechtěný humor. :-D”
KalamityJane:
“Někdo už by měl ale vysvětlit, že ta její revolta je poněkud kontraproduktivní, pokud dává hodnocení pět každé kravině. Nevinní lidé pak propadají dojmu, že jí přidaná povídka stojí za přečtení. :-/ A ty drabble nefungují ani jako parodie.”
Akkarra:
“Nápad nebyl špatný a nad představou Voldemorta v papučkách jsem se opravdu musela usmát. Ale jako mnoho jiných padá na zpracování. Tenhle způsob podání opravdu nebyl nejšťastnější.”
lymmet:
“No, tři kousíčky čehosi, co má být vtipné...”
ala:
“...”