Každý kluk potřebuje psa

  • Autor: Juxian Tang
  • Překladatel: Sinam Llumi
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Harry Potter
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Alternativní svět, kde Sirius neuprchl z Azkabanu, ale setkává se s Harrym až když mu je podle zákona vydaný na milost a nemilost k potrestání.
  • Klíčová slova: násilí, dub-con

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Toto mi bohužel nesedlo. Chápu Harryho touhu po pomstě, ale nějak nepravděpodobně se to celé zvrhlo. Totálně zřízený Sirius by musel být navíc masochista, a to i po 16 letech bez sexu.”
Nerla:
“To je tak, když si povídku vybíráte na základě hezkého názvu a nevšimnete si, že je autorkou vaše neoblíbená Juxian. Takže ne, mně se to nelíbilo - pohnutky mi přijdou neuvěřitelné, a ať se snažím, jak se snažím, nedokážu věřit tomu, co čtu. Jestli čtenářky, kterým se to líbí, baví jenom vlastní zvrácenost povídky, nebo i něco víc, nejsem schopná říct, ale pro mě to nemá žádnou hodnotu.”
Amarilli:
“tak to bolo... wow.. fuu... nemám nejako slov na toto :D :D Prekladateľke patrí obrovská poklona :-) Harry mi tu vôbec nevadí... a to je veľké plus :D”
ZJTrane:
“Harry už raz zabil a prežil toho príliš mnoho aby sa z neho nestalo niečo takéto.”
Lady Aludnev:
“...”
Benny:
“Ona se Sinam vrátila?!Chvalme ďábla, haranti.Dokonalé to není, ale ten konec..krev, Cruciatus, sperma, znasilnění..Zlatá Juxian a Sinam.”
Akkarra:
“Další skvost od Juxian a další klenot do Sinaminy překladatelské sbírky. Tohle bylo... Prostě všechno, co na Juxian miluju.”
kami:
“...”