Láska navzdor králi

  • Autor: tesinabaan sim
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Legolas, Thranduil, Gandalf, Thorin Pavéza, Fili, Kili, Kana(OC), Aida(OČ), Rhea(OC), Vea(OC), Sila(OC), Boran(OC)
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Nádherná povídka o lásce, zradě a pomstě. Dechberoucí děj musí uchvátit naprosto každého a vžití do textu je zaručeno.
  • Klíčová slova: Láska, zrada, smrt

Hodnocení čtenářů:

Vithra:
“Hrůza a děs.”
sweraine:
“No, upřímně nevím, co od toho očekávat. Začátek se jevil naprosto příšerně, tak doufám, že alespoň konec bude obstojný. Jestli je to badfic, tak velmi dobrý badfic a autorky mají na parodie talent.”
Lanevra:
“Obávám se, že to je badfic, který vzniká ovšem zcela úmyslně. Ta první kapitola v sobě obsahuje až moc prvků toho, co je na ff kritizováno, takže to už není náhoda. Pro badfic je vlastně nula pochvala, no ne? :-D Nebo že bych přeci jen dala tu pětku, vždyť My Immortal ji ode mne dostala.”
shadow:
“Mocinky bych si chtěla povídku přečíst, ale nemám na to sílu. :-/ V poslední době tu perla střídá perlu.”
Danae:
“Čuchám čuchám čertovinu v textu povídky i v komentářích! Jestli tohle není umná mystifikace a parodie, tak platím autorkám pivo (po dosažení zletilosti).”
Lady Aludnev:
“...”
Akkarra:
“Tak tohle je nářez! Smíchy opravdu brečím. :D :D :D Už ty neskutečně růžově afektované úvodníky mě rozesmály, "lovískové komentíky" a absence pravopisu v nich mě zlomily v pase dokonalou ranou na můj solar a blnďák zasadil poslední úder! Knockout! Stařík v hajzlu a parádní překlepy v textu jsou už jen snášející se konfety na mé bezvládné tělo. :D Ano, bylo to opravdu dech beroucí. Smíchy jsem nebyla schopná se nadechnout. :D Jestli je to opravdu badfic, tak smekám klobouk, protože... Já z toho fakt nemůžu! :D :D :D”
tesinabaan:
“Tuhle povídku naprosto miluju”