Zázraky se dějí. O Vánocích.

  • Autor: Blesk
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape
  • Rating: 12
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 10
  • Shrnutí: Po válce je Hermiona donucena přežívat v mudlovském světě. Má malého syna a zoufale potřebuje peníze. Nakonec pomoc přijde od někoho, od koho by ji rozhodně nečekala. Jedná se o vánoční povídku.
  • Klíčová slova: SS/HG, snamione

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“První polovina ještě celkem šla, ale ta druhá.... :/”
Rulie:
“Pohádka, ale celkem uvěřitelná, když se přimhouří očka”
lia:
“začátek sice velmi neotřelí, ale celkem těžko uvěřitelný. jinak krásná pohádka se štěstným koncem. :)”
kripolik:
“Váhám mezi 3 a 4 ale asi se přikloním spíše k hodnocení 3. Začátek povídky mi nějak nesedl, pak to sice bylo lepší, ale stejně...”
Lady Aludnev:
“...”
Amarilli:
“Čítala som to už dávnejšie a hoci to má svoje muchy, vždy to vo mne iniciuje niečo pekné, niečo Dickensovké... rada sa k tomu vrátim... :-)”
Lucie:
“...”
Ammorrek:
“:-)”
Sargo:
“(Není lehké psát o chudobě, vážně není. No, a tak se tohle taky nepovedlo.) Není to zle napsaný, ale chce to svou cílovou skupinu. :-)”
andy:
“Vím, že tato povídka má i své chybičky, ale do vánočního času se přesně hodí. Dokáže zvednout náladu a snad i vánočně naladit. Je milá, něžná, s originální zápletkou... Pátou, poslední hvězdičku, dávám za roztomilost a bezprostřednost malého Johnyho.”