Deziluzionista

  • Autor: medúsa neplave
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sherlock/John
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2014-12-25
  • Počet kapitol: 4
  • Shrnutí: Když jde Sherlock na věc zpříma pro ostatní je to oklikou ...
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Ta část povídky, která je napsaná/publikovaná, je skvělá. Už z ní je evidentní, že Medúsa psát umí, a to setsakra dobře. Je neskutečná škoda nechat zrovna tuhle fikci nedokončenou, až srdce krvácí! Za ten zmařený potenciál plný počet nedám... ale dělám to nerada. Pokusím se ještě zvednout otravování na novou úroveň, třeba se tím toho pokračování vážně dočkáme - bylo mi řečeno, že to někdy autoři potřebují jako sůl :-)”
shadow:
“Pokud bude povídka někdy dokončena, přečtu si ji.”
lymmet:
“co s tím, když to má už dva roky furt ty stejný čtyři kapitoly...”
KalamityJane:
“:-)”
Akkarra:
“Chtěla bych vědět, jak to skončí. Třeba to autorka někdy dopíše. Trochu mi tu hapruje sloh a občas se tak úplně nevyznám kdo a co, ale stejně mě to zaujalo. :)”
Mrmla:
“Škoda že to není dokončené.”
Mariella:
“...”
Adelaine:
“Já johnlocků moc nepřečetla, ale tenhle mě hodně baví a sedl mi. Tak jsem zvědavá na pokračování.”
belldandy:
“Tady je ten Medúsin Sherlock, kterého jsem shodou okolností 3/4 přečetla (venku jsou zatím jen dvě kapitoly) a o kterém tvrdím, že je to nejlepší česká johnlock povídka. Takže Medúso, do toho.”