Protiva

  • Autor: Extasy
  • Fandom: Real Person Fic
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Jack Strify/Adam Lambert
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Adam nemá dobrý den. Všechno se mu hroutí pod rukama. Završením jeho smůly je podivný obsah v kelímku, který mu vypadne z automatu na kafe. Uvnitř je živý mrňavý kluk, kterého si Adam nakonec vezme domů. Kdyby ovšem věděl, že jeho nový spolubydlící bude tak protivný a ještě zakletý, nejspíš by si své rozhodnutí rozmyslel.
  • Klíčová slova: fantasy, protiva, láska, romantika, ponaučení, trpaslík,

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Chvíli mi trvalo, než jsem se do povídky začetla, protože jsem dumala nad tím, proč Jack na začátku neřeší - proč se mu to stalo, jak se mu to stalo, jak to vyřešit. Místo toho se nejprve chová jako malé děcko - když už sis mě pořídil (vypadl jsem ti z automatu), tak se o mě starej (ne, že by to nebyla sranda) a o své situaci začne přemýšlet až skoro v polovině povídky. Adam, známý zpěvák, který se kvůli bulváru bojí si i jen něco objednat na internetu a Jack, který jde na pěvecký konkurz ho vůbec nepoznává? A později toto zjištění odbude větou ve smyslu „Myslel jsem si, že jsi to ty.“? Jako celek se mi to líbilo. Ale protože jsem při čtení v klidu zvládla sledovat zprávy, odběhnout vyndat nádobí z myčky, prostě mě to nepohltilo, tak dávám 3. Ale určitě vyzkouším i další povídky od této autory. (Možná budu působit jako ufoun, ale reálné postavy, které jsou předlohou hrdinů v této povídce, mi byly, dokud jsem si je nevygooglila, naprosto neznámé.)”
Velvet:
“Co na to říct? Já mýt takového mrňouse doma, brzo bych mu zakroutila tím mrňavým krčkem :-D Ale jsem ráda, že Adam to neudělal :-D”
Certina:
“Znám od autorky určitě lepší věci, ale u tohohle jsem taky docela bavila. Některý pasáže byly moc pěkný a milý :)”