What is Truth?

  • Autor: Extasy
  • Fandom: Adommy
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Adam Lambert / Tommy Joe Ratliff
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: Adam sa predstaví v tejto poviedke vo svojej profesii ako spevák. Adam mal v pláne stráviť večer so svojim nový priateľom miláčikom s ktorým u nejaký ten čas chodil. No do toho mu zavolal jeho manažér aby mu oznámil, že sa musí zúčastniť jednej párty na ktorej nesmie chýbať. Párty sa konala vo vychytenom klube v LA. No v klube ho začne otravovať neznáme dievča ktoré mu nie a nie dať pokoja tak sa pred neznámou osobou snaží ukryť. Ako sa tak ženie nejakou chodbou a prefrčí popri otvorených dverách niekto naňho húkne. Adam sa zastaví, pozrie sa na osobu a jeho tvár je plná prekvapenia. Kto je tá osoba? a čo tam robí ?
  • Klíčová slova: Adommy, gay sex, slash, romantika, zo života, napätie

Hodnocení čtenářů:

Steeeva:
“Čo sami na tejto poviedke páči je naj to, že sa to môže stať aj v reálnom živote a podľa mňa aj stáva. Každý si tam niečo nájde čo samu možno prihodilo. Keď si odmyslíte hlavné postavy, že sú to dvaja muži. Prídu vám tieto situácie známe. No možno to vydieranie je už silná káva :). Ukazuje, že aj celebritky majú rovnaké problémy ako normálny smrteľník len u nich sa to dozvie každý.”