www.valleysecret.com

  • Autor: Extasy
  • Fandom: Adommy
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Adam Lambert / Tommy Joe Ratliff
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 62
  • Shrnutí: Námet na túto poviedku autorka použila knihu 50 odtieňvu sivej. Takže hlavnou postavičkou je Tommy ktorý ťažko pracuje aby uživil seba a svoju sestru a popritom jej zaplatil školu. To mu kradne všetok čas. Raz mu kamarát odporučí miesto sekretára vo firme kde pracuje jeho žena ktoré je platené veľmi dobre. Nakoniec sa ju Tommy rozhodne prijať a pôjde na pohovor na ktorom narazí na tajomného, sexy, bohatého a úspešného majiteľa firmy. Ako sa to vyvinie medzi sexy majiteľom z veľmi špecifickými záujmami a prostým Tommy ?
  • Klíčová slova: Adommy, láska, gay sex, násilie, BDSM, dráma, napätie, slash, romantika

Hodnocení čtenářů:

velvet25:
“Uf, dost dobrej nářez. A to doslova!”
Certina:
“Sice to bylo na způsob Padesáti odstínů, ale nevadilo mi to. Líbily se mi Tommyho myšlenkové pochody, erotické scény byly... inspirativní :D Povídka na kterou se nezapomíná”
Trinyx01:
“...”
Velvet:
“:-)”
Benny:
“Tohle je těžké.Na jedné straně jsem každý den netrpělivě očekávala novou kapitolu a těšila se, co Adam či Tommy opět vymyslí a na druhou stranu je to pohled na vztah dominanta/submisiva, kde mě to nutí srovnávat s Naháči, chlupáči a vanilkou.Dobře, předlohu odsuňme a neberme jí v potaz.Samozřejmě nic dnes není stoprocent originální a naštěstí jsem to potlačila(Pro nechápající a tápající-50Odstínů šedi)Zase k plusum lze přičíst hezký sex, krimi zápletka a Tommy ;-) Takže.Objektivně se mi to líbilo i přes dlóuhý začátek a Tommyho mrskání se.4+”
Steeeva:
“Pozitívne na tejto poviedke je, že ju autorka neokopčila presne podľa predlohy ale vymyslela plno nových nápadov ktoré do toho zakomponovala. Ďalšia zaujímavá vec je, že to napísala ako gay poviedku a ako to môže vyzerať keď na miesto ženy a muža do hlavnej úlohy dáte dve osoby mužského pohlavia”