Myslet čtyřrozměrně

  • Autor: Deeble
  • Překladatel: Jacomo
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová, Severus Snape, Minerva McGonagallová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona přijde na efektivní způsob, jak ve třetím ročníku zdolat horu svých domácích úkolů. Bohužel je ilegální. Co se stane, když na její aktivity přijde Severus Snape.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Vai:
“Vyborna povidka, skvele jsem se pobavila...”
larkinh:
“Tohle je skvělá povídka, hlavně představa, jak se Hermiona hádá sama se sebou :)”
kripolik:
“...”
Mandelinka:
“A je jasno. :-)”
Lucie:
“Vtipné, na začátek školního roku jako dělané :)”
Akkarra:
“Závěrečná scéna mě pobavila, ale hlubší dojem to nezanechalo. :)”
Fleur Tera:
“veľmi vydarené a za záverečnú pointu nemôžem dať nič iné než..”
Amarilli:
“"Jééé... tak to bolo kráásne!" bolo prvé, čo som po dočítaní povedala. A veruže aj bolo. Toto sa mi naozaj, NAOZAJ páčilo :) :-)”
Salome:
“Výborný nápad, inteligentní zpracování, jemný humor, skvělá pointa - respktive díky dovětku dvě skvělé pointy. Originální, a přesto skvěle zapadá do kánonu. A opravdu jsem si vůbec nevšimla, že je to překlad, tak to zní přirozeně.”
Sargo:
“Bylo by to za čtyři, ale bod navíc za to, že existují i bezva povídky s dějem, pointou a vtipem, a přitom se obejdou bez nějakých techtle mechtle a jsou vlastně zcela kanonické (a skvěle přeložené). :-)”
jesssnape:
“=)))”
kattyV:
“Krátká jednorázovka, která mne opravdu pobavila. Přes uvedené postavy nečekejte ani náznak romantických vztahů mezi Hermionou a Snapem. Hezky to vyjádřila překladatelka, která povídku 1. září věnovala dětem mířícím po prázdninách do školy se slovy - je to připomínka, že i vaši učitelé jsou jenom lidé. A o tom to celé je. Ač už dávno nejsem školou povinná, povídku jsem si užila. Musím ocenit i příjemný překlad, jeden z těch, který je tak přirozený, že zapomínáme, že povídka byla původně psaná v cizím jazyce.”