Každá příchuť fazolek

  • Autor: Erin LaCroix
  • Překladatel: Sirina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy, Brumbál, Draco
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: nezadáno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius používá mnoholičný lektvar a předstírá, že je Draco. Zatímco je v Bradavicích se dozvídá, že Draco je zapletený s Harrym Potterem. Čím víc času ale Lucius tráví s Potterem, tím víc se do chlapce zamilovává. Co je Lucius schopný udělat, aby neztratil Harryho?
  • Klíčová slova: harrylu, znásilnění, mnoholičný lektvar

Hodnocení čtenářů:

Nissa:
“...”
kripolik:
“...”
ZJTrane:
“uvidím”
Adelaine:
“Tohle byla pro mě zajímavá povídka. Přestože bych měla výhrady k chování Brumbála a Harryho, tak mě autorka neskutečně zaujala vylíčením Luciuse. Líbí se mi, že se zde neotočí o 180 stupňů, že nezačne trpce litovat všech svých zlých činů, které kdy provedl, ale zůstane svým. A zůstane prospěchářským bastardem ochotným jít za svým i přes mrtvoly, neodkloní se od svých cílů, i přesto že se zamiloval. A co je ještě víc neobvyklé, že nechala Luciuse takového, přesto neudělala Harryho, ani jiné postavy zlými. Bonus navíc je to, že ve mně povídka dokázala vyvolat ten pocit, kdy hlavní postavy zároveň nesnášíte a zároveň jí nepřejete nic zlého... A to já si velmi užívám. Hodnocení možná spíš subjektivní, ale zařazuji si ji rozhodně k těm povedenějším harrylu. (Přečten originál, překlad je úplně na začátku.)”