Spoils of War

  • Autor: Limmet
  • Fandom: Avengers
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Loki, Tony Stark
  • Rating: M
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Loki wins the battle of New York and claims Tony as spoils of war. It is not particularly fun for Tony.
  • Klíčová slova: AU, angst, drama

Hodnocení čtenářů:

Lanevra:
“Autorka "Poetic Justice", což je Frostiron dílo, které myslím celkem těžko překonat, alespoň ve svém subžánru. Když jsem to začala číst, tak jsem očekávala hodně, bohužel moje očekávání nebylo ani z poloviny naplněno. Prostě si s tím autorka nedala stejně práce, jako s "Poetic Justice" a je to na tom bolestně vidět. Konec je sice neotřelí, ale svým způsobem celkem stupidní, nejspíš tím, jak je koncipovaná celá ta povídka. Prostě dodělaně nedodělaná, podvědomě, jako kdyby v ní chyběli obrovské kusy textu. Možná chtěla koncem napravit sladkost "Poetic Justice", který nás v posledních třiceti kapitolách zaplaví, já to chápu, ale, pokud takhle, tak raději nijak.”
Danae:
“Realistická a výtečně napsaná povídka pracující s motivem "co by se stalo, kdyby bitvu o New York vyhrál Loki". Je to v zásadě komorní drama pro dvě osoby, s výbornou psychologickou kresbou, nečekanými zvraty a výjimečným koncem. Nemohla jsem od toho odtrhnout.”