Splněný sen

  • Autor: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/AW
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Arthur Weasley si splnil zakázaný sen
  • Klíčová slova: sex s nezletilým

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Harry se chová až moc dětsky, ale Artur je vystižený uvěřitelně. A to závěrečné vymazání paměti, hmm - ovšemže se kouzelník nemusí spoléhat na nějaké "bude to naše tajemství", ale navíc je to možná pro oběť milosrdnější.”
Slythoryn:
“Tak na tohle bych nikdy nepomyslela. Teď už mohu vidět pana Weasleyho i v cela jiném světle, když on má doma tolik chlapečků a tak šikovně umí kouzlo na zapomnění... Na tuhle povídku se sice nehodí obligátní "moc pěkné, někdy se k tomu s radostí vrátím", má to švih.”
KalamityJane:
“Ano, jen pro otrlé. Šokující, provokující, zvláštní, emoce vzbuzující. Vracet se k tomu nebudu, ale trojka je málo.”
Adelaine:
“Souhlasím s tím, že je tu Harry příliš infantilní, ale co se mě týče, je to nástrojem pro dosažení cíle, a to se podařilo. Tudíž jsem ochotná zrovna toto odpustit, neboť se mi na té povídce 'líbí' hodně věcí.”
ZJTrane:
“Brr, na toto len tak nezabudnem.”
belldandy:
“3/4. Ano, je to humus. Slabším povahám rozhodně nedoporučuji. Mě to rozhodně šokovalo. :) A stále platí, že já jsem ráda šokovaná. // Nicméně je jedna věc, která mi tam vážně hodně vadí. Možná to byla z hlediska příběhu nutnost a taky nevím, kdy se to má odehrávat, ale Harry se tu na můj vkus chová moc infantilně - nebo přesněji naivně a dětsky. Takový, jaký je tady, se mně nejevil ani ve svých jedenácti letech, kdy vstoupil v kánonu na scénu. // Ve výsledku je tu Arthur jiný... I když u něj mi to připadá v pořádku, jako součást záměru. A Harry je jiný ... a nemůžu si pomoct, u něj mi to vadí. :( Takže o kanonických charakterech bych tentokrát nemluvila, ale mělo to své "hnusné" kouzlo. :)”
Akkarra:
“Tak tohle byl humus. Ale předpokládám, že to bylo účelem, takže palec nahoru.”
Seti:
“Harryho má každý rád!”
Lanevra:
“Nešokovalo. Ale co mě kdy skutečně šokovalo? To, že je svět ohavné místo dávno už vím, zobrazení žádného aspektu tohoto světa nemůže být víc šokující, než on samotný. // Tímto se omlouvám gleti, já jsem zaprvé, odchovanec Fantasmagorie a skupiny čtenářů a autorů kolem, a zadruhé člověk, kterého se málo co dotkne, takže vzhledem k tak "nadšeným" komentářům snižuji hodnocení. Něco takového by v zahraniční vyfasovalo PG-13+ a zapadlo do týdne. To je ale problém, myslím moderní ff scény, že si naši čtenáři autoři nedovedou představit, co je skutečně... hmm... ostré.”
jesssnape:
“...”
shadow:
“Ano, napsané je to dobře. Jinak je mi z toho smutno i zuřím zárověň.”
Benny:
“Gleti mi to poslala včera.Nehledě na to,že vím co za tím je a asi se na Arthura díváme stejně.Oni přesně takoví ňoumové jsou občas největší hovada.A je dost opomíjený.”
finde:
“dobře napsané, ale jen pro opravdu otrlé povahy.”