Na sever

  • Autor: kailin
  • Překladatel: tiberia
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus, hermiona
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Patnáct let po Voldemortově porážce Snape konečně našel mír. Neočekávaný a nevítaný příchod člověka z jeho minulosti je pro něj ostrou připomínkou, že ne všichni měli takové štěstí....
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

lymmet:
“...”
Sargo:
“Líbilo moc. Velmi mile milé :-)”
luciana:
“Je to povídka s pokojnejším priebehom deja. Možno na taký oddych, relax alebo na zamyslenie sa. Príjemná postupná zmena citov, ktorá dáva logiku a je konečne aj uveriteľná za daného obdobia. Čítala som ju už dávnejšie ale patrí medzi moje obľúbené.”
Ammorrek:
“Moc krásné dílko když člověk hledá klid :-) myslím, že se k tomu určitě vrátím....... osobně mi tam chybělo trochu napětí, které nutí přečíst další kapitolu a zhltnout povídku jedním šupem, ale prostředí to vyrovnává :-)”
Lucie:
“Příjemně plynoucí klidná povídka. Nečekejte žádné velké zvraty, hlavní hrdinové jsou už starší a rozumní... Perfektní překlad.”
Amarilli:
“Ono sa to sice nezda, ale to svoju hlvku. Na jednej strane je to, co ludia ocakavaju a druhej strane je to, ako vytriet s osudom podlahu. Velmi sa mi to pacilo. Jedinou chybou bol OOC Severus, ale v konecnom dosledku to vzhladom na okolnosti deja ani nejake galeje nerobilo. Za mna ANO!!! :) Konecne nieco, pri com som mohla trcat do tretej rana a vobec sa necitit previnilo :-)”
GwenLoguir:
“milé, jednoduché”