Stínohra

  • Autor: medúsa neplave
  • Fandom: Merlin
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Merlin, Arthur, Eliáš
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Přípravy hodokvasu jsou v plném proudu — Kamelot vítá váženého hosta. Brzy se však ukáže, že záměry Eliáše z Daenwoodu sahají daleko za hranice diplomatických jednání. Svoji pozornost obrátí k Merlinovi, kterého si přivlastní coby svoji "osobní společnost"... AU, neboť se časově řadí mezi 4. a 5. sérii.
  • Klíčová slova: Merthur, Non-Con, Hurt/Comfort

Hodnocení čtenářů:

Mariella:
“...”
belldandy:
“O Stínohře jako takové nemohu říct nic, poněvadž tenhle fandom prostě neznám. Šance, že si ji někdy přečtu je proto jen minimální. :( Nicméně chci říci něco o samotné Medúse. Nevím, jestli právě teď nezrazuji důvěru ve mě vloženou, když prozradím, že jsem měla možnost si přečíst kus její neuveřejněné slashové FF z fandomu BBC Sherlock. A pro mě to byl nejlepší a nejsmysluplnější český kousek, jaký jsem na tento fandom četla. Na základě této skutečnosti si dovoluji Medúsu jako autorku doporučit.”
KalamityJane:
“Podle autorky prvotina, která nemá valné naděje na smysluplnost. Já si dovolím nesouhlasit a dolním, že je to jedna z mála Merlin FF, která mě přesvědčila ke druhé, třetí, čtvrté i páté kapitole :-) //belldandy, o Stínohře jsem se dozvěděla z DS, takže tam medúsa asi přidává :-)”