Lettered - v dopisech

  • Autor: Pir8fancier
  • Překladatel: KalamityJane
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Draco píše zpočátku anonymní dopisy Harrymu.Povídka je 18+, protože i když jsou dopisy jednostranné, o erotické napětí v nich není nouze :-)
  • Klíčová slova: Drarry, dopisy, Epistolary Fic

Hodnocení čtenářů:

Haluzka:
“TBE”
Tereza:
“...”
Nymphilia1:
“♥”
ygritte:
“...”
StormBringer:
“Ne úplně můj styl - moc řečí a málo děje. Předvídatelný průběh. Přesto objektivně vzato smekám před autorkou, že dokázala napsat něco uvěřitelného, ono ani to "plkání" nebylo vlastně vůbec špatné :)”
Cora:
“Výraz absolutního uznání pro autorku i překladatelku. Nikdy bych byla nevěřila, že jednostranné dopisování může být podáno až takhle výborně. Přemýšlím, jestli jsem v téhle formě povídek vůbec četla něco lepšího...”
LiviaCullen:
“nádherné”
Rulie:
“Trochu mi vadilo, že tam nejsou Harryho odpovědi, ale na povídce to kouzlo neubralo”
brandivina:
“neoslovilo, bohužel :(”
jesssnape:
“4-5”
bwews:
“..”
shadow:
“Na jednu stranu to byla krásná povídka plná pocitů, na druhou musím říct, že se mi četla až těžko. Mně konec jednoznačný nepřijde, a ač je možná dobře, že díky tomu povídka déle zůstává v paměti, tak ráda po dočtení zažívám pocity spokojenosti, „štěstí“ a ty se tentokrát nedostavily. Nevím, jestli se k povídce ještě někdy vrátím. Děkuji za skvělý překlad.”
KalamityJane:
“To jsem jediná, komu ten konec připadá zcela jednoznačný? O.o EDIT: Ok, přečetla jsem pokračování, konec je vážně velmi nejednoznačný. :D”
Silvia.Feroceta:
“...”
Fleur Tera:
“veľmi pekné.. vtipné a neotrelé”
belldandy:
“Juj! Uvěřitelné sólo Draca Malfoye ve formě dopisů. Užasné! Pro mě jedna z nejlepších drarry, jaké jsem kdy četla. Mám slabost pro deníkovou nebo dopisovou formu psaní, ale málokomu se z ní daří zacházet tak smysluplně. Miluji na tom to, co tam je, i to, co tam chybí (víc než kdyby to tam bylo). Dává to smysl? Asi stěží. :) Taky mám ráda takovéto nejednoznačné konce. Pocity z nich ve mě neuspokjeně ještě dlouho resonují. A kromě toho jsem vážně ráda, že jsem si konečně mohla přečíst něco v českém překladu od Pir8fancier. Doufám, že někdo (ať už to bude KalamityJane nebo třeba Adelaine, která podle všeho s tou myšlenkou lehce koketuje:) ) od ní ještě něco přeloží.”
ZJTrane:
“Má to v sebe veľmi veľa citu a nehy. A je mi z tej Dracovej voľby ťažko...”
Lucie:
“Povídky plná citu, napětí, erotického jiskření, smutku, tíhy, okořeněná špetkou humoru.”
Akkarra:
“Mám svůj tip, co si Draco zvolí, ale doufám, že dá přednost kávě. :)”
Mrmla:
“Taky doufám že si vybere kávu.”
Benny:
“Jednak už mám přečteno v angličtině a zhruba měsíc i překlad od Jane(ano, protekční smrad jsem :D)A jak jsem psala u originálu, překladatelka si zaslouží o bod vyšší hodnocení než originál.Musím říct, že i přes vlnu v které se to nese, mi z toho konce bylo úzko, i když zůstavá vše otevřeno.Tohle si budu dlouho pamatovat.”