Star Trek Continues E01 "Pilgrim of Eternity"

  • Autor: StarTrekContinues
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Kirk, Spock, McCoy, Scott a ostatní
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Apollo returns to wreak havoc on Kirk and the Enterprise in the first episode of the new series. Michael Forest, original series actor who played Apollo, reprises his role. // Enterprise a její posádka se opět setkávají s Apollonem a ani tentokrát se to neobejde bez potíží. // K dispozici jsou titulky v angličtině vložené přímo autory seriálu (nejedná se tedy o YT vygenerované titulky podle zvukové stopy), takže je možné je nechat si přeložit a překlad je konzumovatelný.
  • Klíčová slova: star trek, fanfilm, fanseriál

Hodnocení čtenářů:

belldandy:
“Můj muž považuje fanfiction za obdobu kapel Beatles Revival a já si po pravdě myslím, že se docela mýlí, nicméně pokud se týká tohoto seriálu je jeho příměr vlastně na místě. Tohle je takový Star Trek Revival a nezbývá než dodat, že je to vážně geniální Star Trek Revival. Není to nic víc a nic míň než ten nejlepší fanouškovský Star Trek seriál, který jsem kdy na Youtube měla tu čest vidět a že jich fanoušci ST vyprodukovali vážně hodně. Pokud jde o výpravu, charakter postav a návaznost děje na kánon, chovají se tvůrci ve vztahu k původnímu seriálu až vzorně pietně. Pochybuji, že by si tentokrát i ten největší remcal troufl mluvit něco o tom, že fantvorba je przněním originálního díla. Tohle je čirá pocta původnímu Star Treku, jaké bohužel ani CBS nebo Paramount není schopno (možná i s ohledem na rentabilitu takového projektu :( ). Povedlo se do něj vnést i něco z ATMOSFÉRY originální série, vyvěrající ze své doby, jejích technických možností i dobových představ (třeba o mužích a ženách). Největší radost mám z hereckých výkonů, které působí na fanoušky až neuvěřitelně profesionálně. Od opravdu skvělého Kirka, Vic Mignogna má to štěstí, že je svému předobrazu dokonce i podobný, po ... třeba Uhuru, Kim Stinger je mi vyloženě sympatická (Proč mám dojem, že je to ta stejná herečka, která hrála Uhuru, už ve Phasy II?), mě všichni zaskočili přesvědčivými výkony. A pokud jde přímo o tento díl, tak platí, že Apollón je mi teď ke stáru sympatičtější než byl za mlada. Tato epizoda blízce navazuje na klasickou TOS epizodu "Kdo truchlí pro Adonise?" a dělá to tak dobře, že mám chuť, aby k tomuto fanseriálu vznikl další fanseriál a já zjistila, jak to s tím Apóllonem bylo dál? :) Ale když se tak nestane, nezbývá než říct, že tohle byl pěkný a důstojný konec jeho příběhu. Sledování tohoto seriálu, to je pro fanouška TOSky prostě čirá radost.”
Lanevra:
“Proč to sem nadat, že ano? Je to nesmírně kvalitní práce, skvěle odvedená po herecké, trikové, scénické i jiné stránce nutné pro seriál nebo film. Je to prakticky vzato profesionální dílo, jen za to herci a autoři nedostávají zaplaceno. Star Trekovskou atmosferu z toho rozhodně cítím. Muži jsou tu silní, sveřepí, laskaví a starostlivé. Ženy jsou tu krásné, vlídné, usměvavé a mají i svůj vlastní názor.// Největší problém s hereckým obsazením mám u McCoye, ten herec se mi prostě nelíbí. Dost těžko jsem si zvykala na Spocka, ale líbí se mi, jak ho herec hraje, takže všechno odpuštěno. Kdo je podle mého naprosto a absolutně nejlepší je Kirk. Stejné vystupování, stejná gesta, stejný způsob mluvy, velice podobný vzhled a má dokonce i super tělo. :-D A ukáže ho hned v tomhle díle. :-D Jen škoda, že hned nedostal ženskou do náruče, na druhou stranu však, Rodův pohled na věc to vlastně nebyl, tak velké množství žen dávali do Kirkovi náruče až další scénaristé v době, kdy Roddenberry už stál jen v pozadí. // Obávám se, že prostě nemohu dát jinou známku než tu nejvyšší. ;-)”