Tajná vášeň

  • Autor: gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: ST/??
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: každý má své koníčky, i Sybilla
  • Klíčová slova: drabble na zadané téma

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Roztomilé. :-) Představuju si, že je to tvorba Pinceové, kterou jí půjčila. (Trelawneyová jí na oplátku dá svůj ficlet Levandule/Parvati, prostě taková hogwarts circuit library :-D)”
Mrmla:
“Pěkné”
Mariella:
“Pěkné, úsměvné. :) (3 - 4)”
jesssnape:
“=D”
Lanevra:
“Nerada to říkám, ale už jsem to četla tolikrát - ne konkrétně tuto povídku, ale toto téma - že už mi to záchvat smíchu nezpůsobí. Leda menší úsměv.”
kami:
“Uvazujem, ci by to malo na mna rovnaky ucinok, keby bol humor namiereny v inu stranu, pretoze ten prave autorke kvitujem. Kratke, ale prijemne. :)”
belldandy:
“Dobře, teď už je to jasné: Miluju fandom AU. :) Čím to? Asi se v tom prostě vidím, asi se líbí být promítnutá do příběhu. Zaujatých pět. :) Jo, jo, já bych to od Sybily klidně čekala. Sybilo, napiš mi, popovídáme si. :)”
Benny:
“Reakce?Neřízený výbuch smíchu..Ne, opravdu, přiznejme si to.Která z nás není vlastně Sybilou? :-D”
KalamityJane:
“Občas si tak říkám, že hodnotit drabbles stejnou škálou jako dlouhé povídky je hrozně nespravedlivé. Každopádně jako drabble na dané téma tohle funguje skvěle”
Akkarra:
“:D Umím si představit, že by to tak mohlo opravdu být.”
finde:
“Tak zrovna tohle bych od Trelawneyové nečekala”