Stratení a nájdení

  • Autor: Leylon
  • Fandom: LOTR
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Remus, Legolas
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: Boj s Temným pánom nemilosrdne pokračuje. Ministerstvo je obliehané a Sirius a Remus spoločne bojujú až do toho osudného okamihu - Siriusovej smrti a prepadnutím cez bránu. Lenže čo keby bránou prepadol aj Remus? A čo keby nebola brána konečnou? V Stredozemí nastal vek ľudí, no nie obdobie kľudu. Najväčší hrdinovia odišli, lenže zvyšky zla zostali. Nová temnota sa zdvíha. Na boj s ňou sa pustí Legolas a Gimli, spoločne s družinou najvernejších - lenže smrť má veľmi dlhé prsty, ktoré siahnu tentoraz na Gimliho.
  • Klíčová slova: crossover, harry potter, HP

Hodnocení čtenářů:

Akkarra:
“Jak sama autorka uvádí pod textem, pokusila se o vznešený vypravěčský styl, ale vypadl jí z toho maglajz přetékající patosem. Takže třeba Legolas vůbec nepůsobí vznešeně, působí jako Lupin, což je prostě průšvih... Vznešenost nerovná se patos, hloubka nerovná se patos, žal nerovná se patos, proč tohle sakra autoři nechápou?! Také mi opravdu vadí, že autorka nebyla schopná si ohlídat Gimliho jméno, takže se chudák trpaslík jmenuje každou chvilku jinak. Takže to v páté kapitole balím.”
RoseMarieTailor:
“Nuž, keď som uvidela, že sa niekto pokúsil skombinovať HP a LOTR nebola som si istá a čakala som, že poviedku ani nedočítam... ale som rada, že som sa na to dala. Autorka, v ff vodách pomerne neznáma, má pre písanie cit, s postavami sa vyhrala ( nie je pochýb, že má Lupina veľmi rada :D ) a obidva svety kombinovala jemne, nenásilne. Príbeh má hlavu aj pätu, dobrú zápletku, pár bojov, rozoberá pocity postáv a veľké plus je, že sa venuje priateľstvu nie slashu - takých poviedok som zatiaľ našla málo. Páčil sa mi aj jemne pátosný štýl ktorým bolo dielo písané. Určite stojí za prečítanie :)”
Vithra:
“.”
Lanevra:
“Nevím zda-li to budu číst, na crossy moc nejsem, ale Johnlock od stejné autorky se mi líbil. Nicméně, třeba se najde někdo, kdo se do toho pustí, přeci jen takových povídek je u nás docela málo. :-)”