Kouzlo nekonečných možností

  • Autor: Regi a KattyV
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Odpoveď na otázku proč holky pííšou fanfiction
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Regi:
“Využívám toho, že mi systém dovolil přidat komentář. (Jako autorka je totiž uvedena Regi a KattyV, a to je osoba, která zde není zaregistrována :-) ) Kardamo, jsem ráda, že se ti ten článek tak líbil, ale stejně jako ostatní komentující jsem přesvědčená, že zde opravdu nemá být. Mandragoro, mohla bych poprosit o vymazání?”
Adelaine:
“Přidávám se k názoru, že to sem nepatří. Podle mě je to pěkné úvodní slovo, ale teorie či povídka ani zdaleka.”
Akkarra:
“Taky myslím, že to sem nepatří.”
Salome:
“Také si myslím, že to sem nepatří, a to ani jako teorie. Ale vyznání je to krásné a mluví mi z duše.”
Benny:
“Dávám na zvážení zda tady něco takového má být.Těžko to pojmenovat jako teorii ff.Každého vede dělat fanfikci z určitého důvodu, ale uvádět to na ffd v tom smysl nevidím.||Kardama:Uvidíme jak rozhodne Mandragora.Mazat může pouze hlavní admin.Tedy Mandragora.”
Kardama:
“Regi jsem objevila nedávno. Dříve to stejně nešlo.Ona se taky objevila nedávno./// Nechci dělat těm holkám blbou reklamu. Pokud si admin bude myslet že to sem nepatří ať to smaže. Teď jsem si všimla ,že má Regi ten odkaz stejně na profilu. Smazala bych to klidně sama ale nevím jak.”